"سیامک شایقی" با حضور در برنامه سینمایی "هفت" کدورت مطرح شده میان او و "هانیه توسلی" را شفاف سازی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران، برنامه سینمایی "هفت" شب گذشته جمعه 29 آذر از شبکه سه سیما به روی آنتن رفت.
 
"سیامک شایقی" کارگردان فیلم سینمایی "ابرهای ارغوانی" مهمان بخش دوم برنامه "هفت" بود.
 
"سیامک شایقی" درخصوص شرایط اکران "ابرهای ارغوانی" گفت: هم‌اکنون فصل خوبی برای اکران نیست به انضمام اینکه سرگروه هم نداریم واین فیلم به صورت آزاد اکران می‌شود.
 
وی درخصوص کدورت پیش آمده با "هانیه توسلی" بازیگر این فیلم و انتشار آن در رسانه‌ها اظهار داشت: فکر می‌کنم بعد از 28 سال فیلم‌سازی نیاز نداشته باشد که چه بگویم نوع فیلم سازی هستم و این مطلب برای همه واضح و روشن است چراکه هیچ گاه دنبال جنجال و حاشیه نبودم.
 
وی تصریح کرد: همیشه هم در سمت تهیه کننده و چه کارگردان سعی کردم هیچ اتفاقی رخ ندهد و در صورت بروز هر نوع اتفاق جزئی هم آن مسئله را درون خانواده حل می‌کنم تا به بیرون راه پیدا نکند.
 
"شایقی" بیان کرد: این مشکل پیش آمده مربوط به گذشت چند روز از اکران فیلم "ابرهای ارغوانی" باز می‌گردد که طی تماس خبرنگاران با من در زمینه اکران در خصوص مسئله من و هانیه توسلی در فیس بوک و فضای مجازی مطلع شده بودند و جویای آن شدند.
 
وی افزود: من در پاسخ به یکی از خبرنگاران هنگام این پرسپ گفتم در اواخر فیلم‌برداری "ابرهای ارغوانی" یکسری مشکلات مالی پیش آمده و کدورت‌هایی بر سر حل این مشکل بین من و هانیه توسلی ایجاد شد این عین جمله‌ای بود که من گفتم.
 
"شایقی" در این باره بیان کرد: ولی در مطبوعات و رسانه‌ها نتیجه این گفتگو را چاپ کردند که هانیه توسلی بر سر مسائل مالی کدورت‌هایی را ایجاد کرده در حالی که منظور من این بود که کدورت ایجاد شده است.
 
"شایقی" عنوان کرد: "هانیه توسلی" بازیگر جوان و بااستعدادی است و حتی در سال‌ گذشته موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر از جشنواره فیلم فجر شده و حضور وی در اثر من بسیار موثر است ولی ای کاش "هانیه توسلی" با توجه به این استعداد در بازیگری در ارتباط با این گونه مسائل هم با هوشمندی و متانت رفتار می‌کرند.
 
وی تصریح کرد: من به "هانیه توسلی" و خودم حق دلخوری می‌دهن اما جای این مسائل در رسانه‌ها نیست در حالی که این مشکل سال گذشته حل شده بود.
 
"شایقی" درخصوص حمایت از آثار سینمایی خاطرنشان کرد: ای کاش صدا‌وسیما حمایت بیشتری از سینمای ایران بکند و در خرید رایت‌های سینما و همچنین اختصاص یک شبکه به فیلم‌های سینمایی را در راستای اهداف خود قرار دهد هر چند تیزرهای رایگان در اختیار ما قرار داده شده ولی باید حمایت‌های بیشتری صورت بگیرد.
انتهای پیام/ ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.