معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با بیان اینکه حجم زائران در روزهای گذشته به مرز مهران افزایش یافته است گغت: پیش بینی می شود تا روز اربعین حسینی 250 هزار زائر از خروجی مرز مهران عبور کنند.


 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ حسین کلانتری با بیان این مطلب افزود:  18 گیت برای خروج زائران در مرز بین المللی مهران فراهم شده و در تلاشیم تا خروج زائران با آسانی بیشتری انجام شود.
وی افزود: نزدیک به 200 هزار زائر در روزهای گذشته در شهر 20 هزار نفری مهران ساماندهی و اسکان داده شده اند که این موضوع ضرورت توسعه زیرساخت ها و برنامه ریزی برای ارائه خدمات بهتر در سال های آینده را دو چندان کرده است.
معاون استاندار ایلام تاکید کرد: مسوولان شهرستان مهران و استان ایلام باید برنامه ریزی لازم را برای بازگشت زائران اربعین حسینی از روز یکشنبه انجام دهند.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه برخی از زائرانی که از سایر مرزهای کشور به عراق رفته اند مرز مهران را به دلیل نزدیکی با عتبات عالیات برای برگشت انتخاب می کنند ناوگان حمل و نقل برای انتقال آنها باید به صورت آماده باش فعال باشد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام اضافه کرد: یک هزار و 400 اتوبوس از سایر استان ها برای انتقال زائران به داخل کشور پس از برگزاری آیین های اربعین حسینی در نظر گرفته شده است./ش
 
 
 
انتهای پیام/
 
برچسب ها: افزایش ، تردد ، زائران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.