رودهن/

اولویت نخست مسکن مهر، تکمیل و تحویل واحدها به اعضای تعاونی ها است

فرماندار شهرستان دماوند گفت: اولویت نخست مسکن مهر شهرستان دماوند، تکمیل و تحویل واحدها به اعضای تعاونی ها است و سایر مسائل مترتب بر آن در اولویت های بعدی قرار می گیرند.

ˈناصر محمودی فردˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارکرد: موضوع مسکن مهر با نگاه ویژه دولت های نهم و دهم به محرومان و افراد فاقد مسکن و با ارائه تسهیلات به آنان در دستور کار قرار گرفت

وی گفت: متاسفانه شواهد حاکی است، در شهرستان دماوند از روز نخست برخی نگاه ها غیرکارشناسانه بود و با بعضی بی تدبیری های صورت گرفته، امروز در برخی حوزه ها با مشکل مواجه ایم.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: امروز با وجود تورم و برخی مسائل که در قراردادها پیش بینی نشده بود، عملاً احداث پروژه ها با قیمت متری 300 هزار تومان ابتدایی امکانپذیر نیست و یارانه ای که دولت در مقوله آماده سازی ها مطرح کرده بود محقق نشده و اینها همگی از جمله آسیب های پروژه عظیم مسکن مهر است.

وی با ابرازتاسف از اینکه بعضی مصوبات جلسات پیشین مسکن مهر از جمله احصای قیمت هر متر مربع احداث مسکن هنوز تعیین تکلیف نشده، تصریح کرد: این موضوع باید حداکثر ظرف هفته آینده مشخص شود تا به وحدت نظر برسیم و افراد، تعاونی ها، پیمانکاران و دستگاه های خدمات رسان تکلیف خود را بدانند.

محمودی فرد خواستار واگذاری و تکمیل اقدامات لازم برای واحدهای آماده واگذاری شد و با اشاره به حرف و حدیث ها و اعتراضات و شکایات فراوان در مقوله واحدهای تجاری، خواهان تعیین تکلیف آنها شد.

وی همچنین مطالبه مبالغی بابت زیرسازی ها و آماده سازی های واحدهای مسکونی مهر از اعضای تعاونی ها را از دیگر نقاط ضعف موجود در شهرستان برشمرد و گفت: در این زمینه چیزی مربوط به صاحبان واحدها نیست.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند در خاتمه مباحثی نظیر ارتقای امنیت، استقرار کلانتری، سرانه های عمومی و . . . را اولویت های بعدی مسکن مهر برشمرد و تصریح کرد: در وهله نخست باید نسبت به تکمیل و آماده سازی واحدها و تحویل آنها به متقاضیان اهتمام داشته باشیم./ش


برچسب ها: مسکن مهر ، تعاونی ، واحد ، تحویل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.