امیرحسینی کاپیتان تیم والیبال پیکان گفت: بازی میان تیم‌های سایپا و پیکان برای تمامی بازیکنان ومسئولان حالت دربی خودروسازان را دارد.

امیرحسینی کاپیتان تیم والیبال پیکان در گفت‌و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: خوشحالم که توانستیم این بازی را هم با نتیجه سه بر یک ببریم وسه امتیاز کامل را به خود اختصاص دهیم.

وی در خصوص نوسان موجود در نتایج تیم پیکان گفت: با توجه به آن که 2 بازی در طول هفته برگزار می‌شود، همه تیم‌ها در نتیجه گیری نوسان دارند، بازی‌های لیگ امسال بسیار حساس و سخت است اگر بازیکنان یک تیم در خلال این رقابت‌ها دچار آسیب شوند و مشکلی برایشان پیش‌آید فرصت چندانی برای بهبود و ریکاوری وجود ندارد.

وی تصریح کرد: تیم پیکان به دلیل برخی مصدومیت‌ها در چند هفته مقابل حریفان نتایج را واگذار کرده و وارد بحران شده بود که خوشبختانه به خوبی از این بحران خارج شدیم ما استارت بردهایمان را از بازی مقابل شهرداری زاهدان زدیم.

وی در خصوص آینده تیم پیکان اظهارداشت: ما تیم را برای قهرمانی بسته‌ایم و فقط قهرمانی در این دوره از رقابت‌ها بازیکنان را راضی می‌کند، به غیر از مدال طلا هم به نتیجه دیگری فکر نمی کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: حسینی ، والیبال ، کاپیتان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار