محمود افشاردوست، دبیرکل فدراسیون والیبال گفت: فکر می‌کردم بازی 2 رقیب دیرینه در والیبال " پیکان و سایپا" بهتر از این‌ها باشد.

محمود افشاردوست دبیرکل فدراسیون والیبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: دیدار بین تیم‌های سایپا و پیکان در سال‌های نه‌چندان دور در مرحله فینال به طور معمول برگزار می‌شد امیدوار بودم در هفته دهم لیگ بازی خوب وزیبایی را شاهد باشیم که متاسفانه این اتفاق پیش‌نیامد.


وی در خصوص دلایل سکوهای خالی از تماشاگر خانه والیبال اظهارداشت: فکر نمی‌کنم دلیل خاصی داشته باشد شاید بحث ترافیکی،عدم کیفیت بازی البته به زعم تماشاگران، رتبه تیم‌ها در جدول رده‌بندی و... از جمله مسائلی باشد که عامل عدم استقبال هواداران از این بازی شده است.


با تمام این تفاسیر باز هم می‌گویم که تماشاگران به عنوان ارکان اصلی ورزش به خصوص والیبال که در سال‌های اخیر به تیم ملی کشورشان کمک زیادی کرده‌اند محسوب می‌شوند ودراین دیدار جای خالی آن‌ها احساس می‌شد.


دبیر فدراسیون والیبال یادآور شد به عنوان کسی که سالها افتخار پوشیدن پیراهن تیم پیکان را داشتم،‌ توقع داشتم این دیدار همانند سالهای گذشته جذابیت خاص و سطح فنی بالای خود برخوردار باشد که متاسفانه اینطور نبود. 


افشار دوست ضمن اشاره به جوان بودن تیم سایپا گفت: در برخی موارد اتفاق می‌افتد که در تیم‌های ورزشی از نوع جوانگرایی برداشت صحیحی نشود و به یک باره تیم را از مهر‌ه‌های با تجربه خالی می‌کنند امیدوارم در هفته‌های آینده تیم سایپا قدرتمندتر مقابل حریفانش ظاهر شود. 


وی در پاسخ به این سؤال که علت نوسان تیم پیکان در هفته‌های اخیر چیست؟ اظهار داشت: باوجود آن که ترکیب تیم پیکان بازیکنان با تجربه زیادی هستند و به نوعی اسکلت فصل گذشته خود را حفظ کرده است اما این تیم هنوز بر روی دور برد یا بازی فوق‌العاده خوب نیافتاده است. شاید آنها هم دچار مشکل به دلیل فشردگی مسابقات و عدم زمان کافی برای ریکاوری جسمانی شده‌اند.


انتهاي پيام/

 

برچسب ها: بازی ، فدراسیون ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار