ملکی از تغییر زمان برگزاری مسابقات جهانی جوانان ترکیه خبرداد.

مجید ملکی مدیر تیم‌های ملی ووشو به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: پیش از این قرار بود مسابقات ووشو جوانان جهان از 1 تا 10 فروردین ماه سال آینده به میزبانی ترکیه در آنتالیا برگزار شود که زمان برگزاری این رقابت‌ها به 20 تا 27 اسفندماه سال جاری تغییر کرد.
وی در خصوص علت تغییر زمان برگزاری این مسابقات اظهارکرد: با توجه به اینکه تعدادی از کشورهای حاضر در این رقابت‌ها در فروردین ماه جشن نوروزی دارند زمان مسابقات جهانی به پیش از نوروز تغییر کرد.

ملکی افزود: مسابقات ووشو قهرمانی جوانان جهان پنجمین دوره خود را در آنتالیا برگزار می‌کند و دوره قبل آن در سال 2011 در به میزبانی ماکائو برگزار شد که تیم ایران در مجموع به مقام سومی جهان دست یافت.

** سرمربی چینی تیم ملی ووشو بانوان به ایران می‌آید

مدیر تیم‌های ملی ووشو گفت: با توجه به اینکه مذاکرات اولیه برای قرارداد با " پانگ‌یان" سرمربی چینی تیم ملی ووشو بانوان انجام شده، امیدواریم که با به نتیجه رسیدن این مذاکرات وهمچنین مشخص شدن شرایط ویزا و اقامت وی در ایران از اواسط دی‌ماه سال جاری وی را در اختیار خواهیم داشت.

ملکی افزود: به حضور پانگ‌یان هم در تیم‌های ملی جوانان وهم در بزرگسالان بسیار نیاز داریم زیرا علاوه بر مسابقات جوانان جهان که فروردین ماه سال جاری پیش‌رو داریم بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی را نیز در شهریور ماه خواهیم داشت که هر دو این پیکارها برای ما حائز اهمیت است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم که بتوانیم با انعقاد قراردادهای 8الی9 ماهه پانگ یان را برای سرمربیگری تیم‌های ملی بانوان در اختیار بگیریم.

انتهای پیام/
برچسب ها: ووشو ، مربی ، چینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار