سرپرست هیئت ووشو مازندران از دعوت 19 ووشو کار استان به اردوی تیم ملی ووشو جمهوری اسلامی خبر داد.

علیرضا قهاری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود: از مجموع دعوت شدگان به اردوي تيم ملي ووشو جمهوري اسلامي ايران ،سهم مازندران در مجموع آقايان و بانوان به 19 نفر رسيده است.

وی اظهار داشت: رقابتهاي ووشو قهرماني كشور (انتخابي تيم ملي) در 2 رده سني جوانان و بزرگسالان به مدت 8 روز در استان لرستان برگزار شد.

وی عنوان کرد: در اين رقابتها كه به منظور كسب سهميه تيم ملي جهت حضور در بازيهاي آسيائي 2014 كره جنوبي و جهاني جوانان در تركيه برگزار شد، تيم منتخب ووشو استان موفق شد با كسب 3 نشان طلا، 2 نقره و 1 برنز و مجموع 8 نفر دعوت شده به اردوي تيم ملي به كار خود پايان دهد كه با اين موفقيت تعداد دعوت شدگان به اردوي تيم ملي ووشو براي اين استان در مجموع آقايان و بانوان به 19 نفر رسيده است.

وی همچنین از كسب 3 نشان طلا، 3 نقره و يك برنز توسط ووشوكاران مازندران در مسابقات ووشو قهرماني كشور (انتخابي تيم ملي) در بخش رده هاي سني پايه بانوان خبر داد.

قهاری بیان داشت: تيم منتخب ووشو استان موفق شد با كسب 3 نشان طلا، 3 نقره و يك برنز و كسب عنوان نايب قهرماني در بخش ساندا و مجموع چهارمي تيمي در اين رقابتها به كار خود پايان دهد.

وی افزود: از نكات قابل توجه اين رقابتها به كسب 8 سهميه ورود به اردوي تيم ملي و كيفيت مدالهاي كسب شده نسبت به سال 91 در مورد مشابه در همين رده سني مي توان اشاره كرد.

قهاری گفت:نفرات دعوت شده به اردو جهت پوشيدن پيراهن تيم ملي بانوان به منظور اعزام به رقابتهاي جهاني تركيه در سال 2014 تلاش خواهند كرد./س

انتهای پیام ///

برچسب ها: ووشو ، مانزدارن ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.