تکنسین های فنی و صنعتی استان چهارمحال وبختیاری به منظور همدردی با خانواده های شهدای حمله تروریستی به مهندسان و تکنسین های فنی ایرانی در عراق، امروز چهارشنبه 27 آذرماه 92، دست از کار کشیدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

تکنسین های فنی استان به ویژه جوشکاران، آرگون کاران، موتورداران، پایه کاران، الکترود کاران، متخصصین صنعت نفت و گاز در استان چهارمحال و بختیاری با تعطیل کردن کارگاه های فنی برای شرکت در آیین تشییع و خاکسپاری پیکرهای مطهر 3 شهید عملیات تروریستی در عراق ( پیکر مطهر شهیدان « محمد نصیری »، « خسرو پاداش » و « یزدان کیوانی » )، راهی شهر هفشجان شدند.

فعالان رشته های مختلف فنی و صنعتی استان چهارمحال و بختیاری، با محکوم کردن حملات تروریستی عراق، بر تداوم راه شهدای صنعت و جهاد اقتصادی تاکید کردند.

مسئولان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری، صنعتگران، معدن کاران، بازاریان و اصناف، تجار و بازرگانان و اتاق های اصناف و بازرگانی چهارمحال و بختیاری نیز در پیام مشترکی، شهادت تعدادی از شهروندان استان در حمله تروریستی در منطقه دیاله عراق به مهندسان و کارگران ایرانی را تسلیت گفتند.

در عملیات تروریستی عصر جمعه گذشته در شهر بعقوبه استان دیاله عراق ( واقع در 75 کیلومتری شمال شرق بغداد )، جمعی از مهندسین و کارکنان ایرانی خط انتقال گاز شهید و مجروح شدند که 9 نفر از این شهداء ( از مجموع 15 شهید ) و چند مجروح این سانحه، اهل استان چهارمحال و بختیاری هستند.

در این حمله، تروریست های مسلح، خودروهای حامل کارگران و مهندسان ایرانی و عراقی را که عازم محل اقامت خود بودند، به گلوله بستند.

شهر هفشجان از توابع شهرستان شهرکرد در استان چهارمحال و بختیاری، در فاصله حدود 10 کیلومتری شهرکرد؛ مرکز این استان قرار دارد و حدود 20 هزار نفر نیروی فنی در زمینه صنایع مختلف در این شهر وجود دارد. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.