پیکرسه شهید حادثه تروریستی عراق بر دوش مردم استان چهارمحال و بختیاری تشییع و در شهر هفشجان، به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

پیکر مطهر شهیدان « محمد نصیری »، « خسرو پاداش » و « یزدان کیوانی »؛ سه تن از شهدای عملیات تروریستی دیاله عراق، از ساعت 9:30 صبح امروز و با شرکت پرشور اقشار مردم و مسئولان استان چهارمحال و بختیاری ، از میدان 12 محرم شهرکرد تا حرم مطهر امامزادگان حلیمه خاتون و حکیمه خاتون (س) این شهر تشییع شد.

پس از برگزاری مراسم تشییع پیکر این سه شهید در مرکز استان، پیکر مطهر شهداء برای تشییع و خاکسپاری به زادگاهشان؛ شهر هفشجان منتقل شد.

همچنین از سوی نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، و استاندار، امروز چهارشنبه 27 آذرماه در این استان، عزای عمومی اعلام شد.

امروز همچنین تکنسین های فنی استان چهارمحال و بختیاری به ویژه جوشکاران و متخصصین صنعت نفت وگاز با تعطیل کردن کارگاه های فنی در آیین تشییع و خاکسپاری پیکرهای مطهر این شهدا شرکت کردند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه از مجموع 15 شهید حادثه تروریستی جمعه گذشته در شهر بعقوبه استان دیاله عراق، 9 شهید از استان چهارمحال و بختیاری هستند، گفت: از این تعداد، 6 شهید از اهالی شهر هفشجان، یک شهید از اهالی لردگان و 2 شهید نیز از منطقه اشکفتک و چالشتر هستند که پیکر مطهر بقیه شهداء نیز در روزهای آینده تشییع خواهد شد.

در حادثه تروریستی عصر جمعه گذشته در شهر بعقوبه استان دیاله عراق ( واقع در 75 کیلومتری شمال شرق بغداد )، جمعی از مهندسین و کارکنان ایرانی خط انتقال گاز شهید و مجروح شدند که 9 نفر از این شهداء و چند مجروح این سانحه، اهل استان چهارمحال و بختیاری هستند.

در این حمله، تروریست های مسلح، خودروهای حامل کارگران و مهندسان ایرانی و عراقی را که عازم محل اقامت خود بودند، به گلوله بستند.

شهر هفشجان از توابع شهرستان شهرکرد در استان چهارمحال و بختیاری، در فاصله حدود 10 کیلومتری شهرکرد؛ مرکز این استان قرار دارد و حدود 20 هزار نفر نیروی فنی در زمینه صنایع مختلف در این شهر وجود دارد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.