نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، و استاندار، در پی شهادت تعدادی از شهروندان استان چهارمحال و بختیاری در حادثه تروریستی جمعه گذشته در منطقه دیاله عراق، امروز چهارشنبه 27 آذرماه را در این استان، عزای عمومی اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

در پیام مشترک حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام و قاسم سلیمانی تأکید شده است: بار دیگر با حادثه ای غم انگیز، غبار حزن و اندوه درفراق شهادت جمعی از هموطنان عزیز که در پی کسب معاش حلال جان شیرین خود را از دست داده اند، بر سر و روی همگان نشست و دل ها را در این مصیبت بزرگ جریحه دار و غمگین کرد.

در این پیام آمده است: حادثه دلخراش حمله ناجوانمردانه تروریست های سلفی به این عزیزان، آنچنان سنگین بود که قلب هر ایرانی پاک نهادی را لرزاند، که در این میان شهادت مظلومانه جمعی از هم استانی های عزیز در کنار دیگر هم میهنان، بر وسعت ماتم و سنگینی این غم می افزاید.

در ادامه پیام نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، و استاندار، افزوده شده است: پرواز غریبانه این عزیزان را به پیشگاه امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، مردم شریف استان قهرمان پرور چهارمحال و بختیاری و خانواده های معظم شهدای این حادثه جانکاه تسلیت گفته و روز چهارشنبه 27 آذرماه 1392 در سراسر استان چهارمحال و بختیاری، به مدت یک روز عزای عمومی اعلام می شود.

در حادثه تروریستی عصر جمعه گذشته در شهر بعقوبه استان دیاله عراق ( واقع در 75 کیلومتری شمال شرق بغداد )، جمعی از مهندسین و کارکنان ایرانی خط انتقال گاز شهید و مجروح شدند که 9 نفر از این شهداء و چند مجروح این سانحه، اهل استان چهارمحال و بختیاری هستند.

در این حمله، تروریست های مسلح، خودروهای حامل کارگران و مهندسان ایرانی و عراقی را که عازم محل اقامت خود بودند، به گلوله بستند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.