نماینده سوادکوه،جویبار،سیمرغ وقائمشهر درمجلس شورای اسلامی با اشاره به ویژگی‌های مدیران، گفت: مدیر اجرایی باید پیگیر باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری،علیپور در جمع مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان سوادکوه با اشاره به تودیع فرماندار سابق سوادکوه،بیان داشت:مرسوم آن است که مسئولان علاوه بر گزارش عملکرد خود آرمان‌ها،ا یده‌آل‌های و عقب ماندگی‌ها را هم برای اطلاع مسئولان بعد از خود بیان کنند.

وی با تشکر از مسئولیت پنج ساله عزیز باقری در فرمانداری سوادکوه، فرماندار جدید سوادکوه را از خانواده ایثارگر توصیف کرد و خاطر نشان کرد:خانواده‌ای که ایثارگر است و دو فرزندش به شهادت می‌رسد همه تلاش خود را برای اعتلای نظام به خرج می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه به تفکرات سیاسی مدیران چندان توجه نداریم و مدیر موفق مدیری است که برای مردم خدمت بیشتری انجام دهد،تصریح کرد:حضور مدیران ارشد نظام در سوادکوه در طول سال‌های اخیر بی‌سابقه بوده است ولی این حضور به تنهایی کافی نیست و مدیر اجرایی شهرستان باید جهت‌دهی و پیگیری کند.

نماینده سوادکوه و قائمشهر در مجلس شورای اسلامی تغییر مدیریت‌ها در نظام اسلامی را به دوی استقامت و جریان خون تازه توصیف کرد و گفت:سوادکوه در همه ابعاد و مقوله ها محروم است و هر چند نظام اسلامی خدمات ارزنده‌ای انجام داده است ولی‌شان مردم بالاتر از آن است./س

انتهای پیام ///

برچسب ها: مدیر ، پیگیری ، اجرایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.