ساخت مجموعه ورزشی شهید جهان آرا در مرکز تهران در دست اجراست و به زودی این مجموعه تکمیل و تحویل شهروندان می شود.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران عظیم بابایی ، شهردار منطقه 6 تهران با اعلام این خبر اظهار کرد: منطقه 6 تهران با 6 ناحیه و 18 محله حدود 3/3 درصد از سطح شهر تهران را در بر گرفته و موقعیت خاص و بی نظیر آن به عنوان قلب پایتخت و دربرگیری کاربری ها و عملکرد های متنوع فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و گردشگری در سطح ملی و فرا ملی شرایط ویژه ای را برای مدیریت شهری منطقه رقم زده است.

وی با بیان اینکه طی سالهای اخیر، فعالیتهای گسترده ای به منظور ارتقای کارکرد های این منطقه مهم، توسط مدیریت شهری صورت گرفته است افزود: از جمله این اقدامات می توان به اجرای پروژه هایی همچون توسعه و بهسازی بزرگراهها و تقاطع های غیر همسطح، توسعه و تجهیز فضاهای فرهنگی ورزشی، خدماتی و تفرجگاههای عمومی اشاره کرد.

بابایی از ساخت مجموعه ورزشی جهان آرا در منطقه خبر داد و گفت: این مجموعه در مساحتی بیش از 3 هزار متر مربع در حال ساخت است و شامل امکاناتی نظیر استخر،سونای خشک و بخار،حوضچه آبسرد، ،جکوزی، اتاق ماساژ ایروبیک و بدنسازی و سالن های بازی های توپی خواهد بود.

وی با اشاره به ساخت پارکینگ طبقاتی در ضلع شمال خیابان سید جمال الدین اسد آبادی تصریح کرد: این پارکینگ در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد.

بابایی همچنین از اجرای طرح پیاده رو سازی در منطقه خبر داد و گفت: حدود 12 هزار متر متر مربع در خیابانهای حافظ، شهید بهشتی، کاج، جمالزاده و بلوار کشاورز پیاده رو سازی انجام شده است.

شهردار منطقه 6 اضافه کرد:سوله ورزشی شهرک والفجر نیز در مساحتی در حدود 3 هزار متر مربع در شمال کردستان ساخته شده که به زودی به بهره برداری می رسد.

شهردار منطقه 6 از افتتاح اولین زیرگذر عابر پیاده شهر تهران خبر داد و بیان کرد: این زیرگذر با زیربنایی بالغ بر 3 هزار و 700 متر مربع و با کریدور هایی با عرض 7 متر و ارتفاع 3 متر در چهارراه ولی عصر متولد شد تا نقش موثری در روان سازی ترافیک قلب پایتخت ایفا کند.

وی اضافه کرد: در کنار این پروژه قابل توجه احداث یک پل عابر پیاده دربزرگراه شهید گمنام و ایجاد دسترسی از خیابان شصتم اسد ابادی به خیابان جهان آرا از دیگر اقدمات منطقه 6 بوده است.
وی در ادامه اظهار داشت: دو سرویس بهداشتی عمومی در زیرپل حافظ و پل کریمخان نصب می شود.
 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار