دبیر هیئت ورزش جانبازان ومعلولان مازندران گفت:تیم وزنه برداری جانبازان و معلولان مازندران نایب قهرمان کشورشد.

مهدوی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود:در بیست ویکمین دوره از مسابقات که در تهران برگزار شد، وزنه برداران جانباز و معلول مازندرانی موفق به کسب دومدال طلا، سه مدال نقره ودو مدال برنز رسیدند.

وی درباره نتایج انفرادی این مسابقات افزود:داریوش مهدوی در دسته 54 کیلوگرم و حسن رعیت در دسته 80 کیلوگم به عنوان دو وزنه بردار مازندرانی به دومدال طلا رسیدند.

دبیر هیئت ورزش جانبازان ومعلولان مازندران گفت:محمد کشوری در دسته 54 کیلوگرم، میلاد موحدی در دسته 65 کیلوگرم و حمزه محمدی در دسته 59 کیلوگرم با شایستگی نیز به سه مدال نقره رسیدند.

مهدوی با اشاره به کسب دومدال برنز توسط وزنه برداران مازندرانی افزود:شهرام رمضانی در دسته 80 کیلوگرم و حسین رحیمی در دسته 88 کیلوگرم به دومدال برنز و یاسر شعبانی وعلی اکبر فلکی نیز به مقام چهارمی رسیدند.

وی با اشاره به ناداوری صورت گرفته در دسته 59 کیلوگرم برای وزنه بردار مازندرانی گفت: تیم مازندران درحالی به مقام نایب قهرمانی رسید که دو ملی پوش و قهرمان پاراآسیایی خود احمد دوستدار و سعید محمدی را در این مسابقات در اختیار نداشت.

این مسئول تصریح کرد:تیم وزنه برداری جانبازان ومعلولان مازندران دراین رقابت ها پس از تهران نایب قهرمان شد وخوزستان نیزبه مقام سومی دست یافت.

مهدوی در ادامه سطح کیفی این مسابقات را خوب ارزیابی کرد و گفت:این مسابقه با حضور اعضای کمیته المپیک و پاراالمپیک وهمچنین با حضورمدرسان خارجی در تهران برگزار شد.

دبیرهیئت ورزش جانبازان و معلولان مازندران با بیان اینکه این مسابقات ثبت رنکینگ جهانی خواهد داشت، افزود: علی محمودی از داوران خوب و بین المللی مازندران وهمچنین کاپیتان سابق تیم ملی وزنه برداری عضو هیئت ژوری بود./س

انتهای پیام ///

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.