وزیر اطلاعات گفت: نتیجه کار دستگاههای اطلاعاتی باید به گونه ای باشد که نام "وزارت اطلاعات" برای مردم آرامش و تلاش مخلصانه را تداعی کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی استانداری کرمان ، حجت الاسلام والمسلمین سیّد محمود علوی امروز به همراه استاندار کرمان در دیدار با نماینده ولی فقیه در این استان افزود: دستگاههای اطلاعاتی همه ی توان خود را به کار گرفته اند تا مخلصانه در خدمت مردم باشند.

وی در این دیدار با معرفی مدیرکل جدید اطلاعات استان کرمان ، بر لزوم و اهمیّت تعامل با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان تأکید کرد.

آیت الله سید یحیی جعفری ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز با آرزوی موفقیّت برای مدیر کل جدید اطلاعات استان ، اظهار امیدواری کرد: در سایه تلاش دستگاههای اجرایی ، اطلاعاتی و امنیّتی روزبه روز، فضای استان و کشور در ابعاد فرهنگی و اجتماعی بهتر از پیش شود.

استاندار کرمان نیز در این دیدار گفت: وقتی وحدت و تعامل برقرار و امنیت ایجاد شود ، زمینه رشد و توسعه ی جامعه فراهم می شود.

علیرضا رزم حسینی افزود: تلاش ما بر این است با استفاده از همه ی ظرفیّت ها و با ایجاد امنیّت کامل بهره وری بهینه از استعداد های کرمان انجام شود./ش

برچسب ها: وزیر ، اطلاعات ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.