وی اضافه کرد: استفاده از ظرفیت های استانی، شناسایی بستر های مناسب و بستر سازی برای کشف قابلیت ها و ایجاد تعامل سازنده با استان ها و رسانه از مهمترین فعالیت های این اداره کل است.
مدیرکل امور فرهنگی، رسانه و فناوری های نوین سازمان تبلیغات اسلامی کشور افزود: حوزه فرهنگ نیازمند فکر و تولید محتوا است و مسوولان فرهنگی باید در این راستا تلاش مضاعف داشته باشند.
حجت الاسلام نوری زاده اظهار کرد: رسانه ها نقش موثری در انجام موثر فعالیت های سازمان تبلیغات اسلامی دارند و می توانند در روش های نوین تبلیغ و ارایه راه حل، شناسایی تبلیغ و محتوای اثر گذار، در حوزه های جریان های سیاسی و فرهنگی یار و یاور سازمان باشند.
وی، تشکیل نشستهای ویژه برای بانوان فرهیخته و ساماندهی این گروه ها به عنوان الگوهای جامع و کامل برای بانوان و تصمیم گیری و اجرای برنامه های مورد نیاز برای این قشر به ویژه دختران جوان و نوجوان را از فعالیتهای مهم سازمان تبلیغات اسلامی دانست.
وی اظهار کرد:اجرای برنامه هایی در خصوص معرفی و شناسایی جریانهای فرهنگی و فرقه های انحرافی از دیگر فعالیت های فرهنگی این سازمان است..