بازیگر سینما و تلویزیون گفت: دریافت سیمرغ جشنواره اغلب اوقات بازیگر را گزیده کار و حساس‌تر می‌کند و حتی برخی از کارگردانان بخاطر دستمزد و سطح توقع با احتیاط به سمت آنها می‌روند.

شهرزاد کمال‌زاده، بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: جوایز جشنواره فجر در موفقیت‌های آینده هنرمند و بالا رفتن رقم قراردادشان تاثیر بسزایی دارد اما بخاطر برخی مسائل و بالا رفتن سطح توقعات و انتظارات هنرمند، کارگردانان دیگر مثل و با شرایط سابق نمی‌توانند به وی پیشنهاد بدهند این یکی از دلایل کم‌کار شدن بازیگر و هنرمند سیمرغ گرفته است.
 
کمال‌زاده بیان کرد: بازیگری فقط تیپ و قیافه و چهره زیبا داشتن نیست و توانایی و استعداد ایفا کردن نقش خواسته شده در اولویت سنجش بازیگری است در برخی موقعیت‌ها نقش و کاراکتر خاص وجود دارد که بازیگر مخصوص و ویژه‌ای را می‌طلبد امام تمام نقش‌های فیلم چهره و تیپ آنچنانی نمی‌خواهند.
 
وی همچنین افزود: در حال حاضر عوامل جذب مخاطب به سینما نسبی است برخی بخاطر بازیگر مورد نظرشان به سینما می‌روند و برخی بخاطر داستان فیلم و هیچ‌کدام مطلق نیست اما تلفیق بازیگر خوب و توانا و قصه جذاب می‌تواند به جذب مخاطب کمک شایانی کند.
 
انتهای پیام/ ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار