گاهي پزشکان با انجام عملياتي غيرعادي روي بدن بيمارانشان روي آنها تغييراتي به وجود مي‌آورند که شرايط ناگواري را براي بيماران به وجود مي‌آيد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران،

1-دکتري که پيچ گوشتي در کمر بيمار خود قرار داده است
 يک جراحی به دليل قصورات پزشکي و شکايات زيادي که از او شده بود راهي دادگاه شد او به جاي قرار دادن ميله تيتانيوم پيچ گوشتي را جايگزين ميله کرد و در دادگاه اعتراف کرد که به دليل در دسترس نبودن ميله تيتانيوم، پيچ گوشتي در بين مهره‌هاي کمر قرار داده است.




2-دکتري که بيمار خود را خفه کرد و سپس دوباره او را به هوش آورد
 اين بحث که جز بحث‌ مدافعات پزشکي است، پزشک براي آنکه بيمار خود را به ويژه کودکان را بترساند در بيماريهاي غيربيهوشي با دستمال آنها را خفه مي‌کرد تا در جراحي‌ها نترسند و جيغ نزنند.



3-دکتري که اسفنج در بين مهره‌هاي ستون فقرات بيمارش قرار داد
يک پزشک در طي جراحي با قرار دادن اسفنج در بین ستون فقرات بيمارش، راهي دادگاه شد. او ادعا مي‌کرد که هرگز اين کار را نکرده است اما با عکس برداري که روز بعد انجام شد دادگاه او را به حبس ابد محکوم کرد.



4-پزشکي که 103 کودک را مورد آزار و اذيت قرار داده و آنها را به شدت ترسانده است
 يک متخصص اطفال که از نوعي بيماري روحي رنج مي‌برد کودکان را مورد ضرب و شتم قرار مي‌داد و به آنها گوشزد مي‌کرد که اگر اطلاع بدهند دوره‌ي درماني‌شان را طولاني‌تر مي‌کند.



5-دکتري که با چاقويي خاص تمام بيماريها را بهبود مي‌بخشيد
پزشگي که در دهه‌هاي قبل که به وسيله يک چاقوي نوک تيز از طريق عمل جراحي روي کاسه چشم بسياري از بيماريهاي رواني مغزي و عصبي را بهبود مي‌بخشيد و در تاريخ روانپزشکي اين شيوه درماني جز تاريکترين دوره پزشکي تاريخ بوده است.



انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار