نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه اظهارات متوهمانه و خصمانه خود علیه "ایران" مدعی شد :‌ایران به محض دست یابی به توانمندی هسته ای اسرائیل را بمباران خواهد کرد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه صهیونیستی جروزالم پست :‌این روزنامه در ادامه به نقل از نتانیاهو نوشت :‌ برنامه هسته ای ایران صلح آمیز نیست وگرنه در آن نیازی به غنی سازی نبود . 

نخست وزیر رژیم صهیونیستی که این اظهارات را در نشست "‌اصلاح یهود"‌ در بیت المقدس ایراد می نمود همچنین مدعی شد : ایران در بخش برنامه هسته ای خود تلاش می کند قدرت کشورهای غربی را مورد هدف قرار دهد . همین هدف باعث شده مقامات ایرانی برای غنی سازی اصرار داشته باشند . در حالی که این کشور اصلا نیازی به غنی سازی در نیروگاه های آب سنگین ندارد .

بنیامین نتانیاهو در ادامه توهمات همیشگی خود تصریح کرد :‌ ادامه برنامه هسته ای ایران برای اسرائیل و غرب خطرناک خواهد بود چراکه در این صورت آنها (مقامات ایرانی)‌ظرف چند هفته یا یکی از کشورهای غربی را مورد حمله اتمی قرار میدهد و یا خاک اسرائیل را !

نخست وزیر اسرائیل در ادامه اظهارات خصمانه خود درباره دولت " جمهوری اسلامی ایران "‌گفت : اینکه رییس جمهوری اغواگر در ایران سر کار آمده است نباید موجب فریب مقامات کشورهای غربی شود . در چند ماه آغاز کار دولت "‌روحانی"‌ حدود 300 تن در ایران اعدام شده اند . این موضوع می تواند برای ما نشانه ای روشن از اغواگری دولت جدید ایران باشد . 

نتانیاهو بار دیگر از سران فتنه سال 88 حمایت کرد و افزود :‌ انتخابات چهار سال گذشته در ایران همراه با تقلب برگزار شد . نظام در آرای مردم دست برد و کسی را پیروز حقیقی انتخابات بود ٰشکست خورده نامید و پس از آن نیز وی را بازداشت کرد . رهبر پیروز شده انتخابات چهار سال پیش هنوز هم در بازداشت بسر می برد .

وی در ادامه حمایت های خود از افراد متخلف ٰ، قاچاقچیان مواد مخدر و خلاف کاران اظهار داشت :‌ افراد در ایران توسط جرثقیل های ساختمانی اعدام می شوند ٰ شب ها در خیابانها ناپدید می شوند و در ملاعام و در سطح خیابانها مورد هدف گلوله قرار می گیرند!

اظهارات خصمانه نخست وزیر متوهم رژیم صهیونیستی در حالی بطور مکرر عنوان می شود که رژیم اشغالگر قدس تنها دارنده زرادخانه و کلاهک اتمی در منطقه خاورمیانه می باشد . وی بدون کوچکترین اشاره ای به این موضوع در مورد برنامه هسته ای ایران مدعی شد :‌ مسلم این است که تهران برای درمان بیماران خود موشک نمی سازد بلکه موشک های قاره پیما را برای حمل کلاهک های اتمی طراحی و تولید می کند / 

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایلیا
۰۱:۲۹ ۲۶ آذر ۱۳۹۲
تو جدآ چی مصرف میکنی.بد حالت وخیمه ها بدجور تو آمپاس قرار داده اون جنس تقلبی
Iran (Islamic Republic of)
فرزین
۰۰:۳۷ ۲۶ آذر ۱۳۹۲
ناتانیابو حرفهایت دیگر تکراری و خسته کننده شده است و حتی به اندازه پارس كردن هم ارزش ندارد. ساكت شو و بگیر بمیر
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۲۳:۴۷ ۲۵ آذر ۱۳۹۲
جک خوبی بود باز هم از این ادم مسخره جک بگین
با تشکر
آخرین اخبار