وزیر ورزش و جوانان گفت: تاسیس سازمان نظام ورزشی کشور باعث بیرون کشیده شدن سیاسیون از ورزش و به طبع تنفس ورزش می شود

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گودرزی در جلسه بررسی مشکلات جوانان و حوزه‌های ورزشی شهرستان شهریار که با حضور جمعی از مسئولین استانی و منطقه‌ای در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت : در 3250 نقطه کشور کلنگ پروژه‌های گوناگون زده شده است که بهره‌برداری کامل آن با توجه به ظرفیت موجود 50 سال طول می‌کشد.
 
وی در ادامه افزود: پروژه‌های نیمه تمام به منظور بهره‌برداری نیازمند تزریق اعتبارات است و با توجه به شرایطی که در آن قرار داریم و بودجه‌های موجود نگاه منطق محور اجازه بذل و بخشش‌های بی‌حساب به پروژه‌ها در حوزه‌های ورزشی را نمی‌دهد.
 
وی در ادامه افزود: یکی از دلایل کمبود اعتبارات در بخش ورزشی در طول سنوات گذشته از قانون است ، زیرا میزان توزیع اعتبارات ورزشی در آن ضعیف تعریف شده است .
گودرزی، با ا شاره به نقش ورزش قهرمانی به عنوان یکی از ویترین‌‌های اقتدار  و توسعه کشور تصریح کرد: تأسیس سازمان نظام ورزش کشور را مدنظر قرار داده‌ایم م این امر به جدا نمودن سیاسیون از ورزش و به تبع تنفس هرچه بیشتر بخش ورزشی در کشور کمک می‌نماید.
وی در ادامه ا فزود: پالایش بزه در ورزش از دیگر مباحث حائز اهمیتی است که ضرورت آن احساس می‌شود و جزء موارد اولویت داری است که در دستور کار قرار داده‌ایم.
 
* موفقیت‌های ورزشی به ارتقاء دیپلماسی نظام در عرصه بین ‌المللی کمک می‌کند
 
در ادامه این مراسم گروسی نماینده مردم قدس ، ملارد و شهریار در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به ظرفیت‌های متعدد و بالقوه شهرستان شهریار در حوزه‌های گوناگون ورزشی و کسب 79 مدال آسیایی و جهانی تصریح کرد: با  وجود توانمندی و استعدادهای بسیار ورزشی در منطقه شهریار با کمبود محسوس سرانه ورزشی روبرو هستیم که متناسب با جمعیت 700هزار نفری این شهرستان نیست.
 
وی در ادامه ا فزود: رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به وزیر ورزش و جوانان ناشی از شناخت به ایشان بود و جایگاه علمی و ورزشی مدیریت عالی ورزش در دولت تدبیر و امید مایه افتخار جوانان و جامعه ورزشی است.
 
گروسی در ادامه با بیان اهمیت بسزای ورزش همگانی تصریح کرد: توسعه ورزش همگانی به ورزش قهرمانی کمک می‌نماید و قدرت ورزشی نیز یکی از مولفه‌های حائز اهمیت در سطح بین‌المللی و همچنین موفقیت در حوزه دیپلماسی است.
 
* ضرورت تخصیص اعتبارات ویژه به پروژه‌های نیمه تمام
 
در ادامه مراسم هادی زاده  فرماندار شهرستان شهریار، اظهار داشت: 2 پروژه با 85درصد پیشرفت فیزیکی در ا ین شهرستان موجود است که اتمام آن نیازمند تخصیص اعتبارات ویژه است.
 
وی در ادامه با اشاره به کمبود امکانات ورزشی تصریح کرد: شهرستان شهریار از ظرفیت‌های بالقوه فراوانی برخوردار است و هیات‌های ورزشی آن تقویت مالی هرچه بیشتری را می‌طلبد .
 
گفتنی است، در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین مروج امام جمعه شهر اندیشه، با اشاره به کثرت جمعیت دانش‌آموزی شهریار در بین شهرستان‌های استان تهران اظهار داشت: حوزه مذکور نیازمند نگاه ویژه در ارتقای سطح امکانات و توسعه زیر ساخت‌های ورزشی به عنوان عاملی بازدارنده در کاهش آسیب‌های اجتماعی همچون اعتیاد است.


انتهای پیام/
برچسب ها: ورزش ، جوانان ، اعتبارات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.