معاون استاندار و فرماندار ويژه ملاير گفت: کل بودجه اين شهرستان در سال جاري از منابع مختلف، 457 ميليارد و 150 ميليون ريال است که تاکنون13درصد آن تخصيص داده شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان؛مصطفي آزادبخت  در کميته برنامه ريزي شهرستان ملاير افزود: مديران دستگاه هاي اجرايي شهرستان بايد برای تخصيص بودجه دستگاهي خود سعي و تلاش کرده و تا دو هفته آينده بايد ميزان جذب دستگاه ها به 17 درصد برسد.
وي با انتقاد از نحوع عملکرد مديران استاني در نحوه اختصاص اعتبارات به اين شهرستان اظهار داشت: انتظار ما از مديران استان اجراي عدالت و احقاق حق شهرستان ها است و بايد همه مجموعه استان يکسان در نظر گرفته شود.
وي با بيان اينکه نحوه عملکرد و پيگيري مديران شهرستاني نيز در جذب اعتبارات ضعيف بوده است، تاکيد کرد: مديران بايد نهايت همکاري و تعامل را با نمايندگان مجلس داشته باشند و مشکلات و مسايل را به موقع منتقل کنند.
آزاد بخت خاطرنشان کرد: با توجه به تاکيد استاندار همدان مبني بر اينکه يک ريال از حق هيچ شهرستاني ضايع نخواهد شد، مبناي کار ساير مديران نيز بايد ديدگاه استاندار باشد و سياست استاندار عملا اجرايي شود.
وي بيان داشت: هم اکنون با فضايي که استاندار همدان ايجاد کرده، از گفتن حرف حق هيچ ترسي نداريم و پيگيري هاي لازم را براي گرفتن حق شهرستان ويژه ملاير انجام مي دهيم.
معاون برنامه ريزي و امور عمراني فرمانداري ويژه ملاير نيز گفت: بنا به درخواست برخي مديران، تعدادي از طرح هاي عمراني نياز به جابجايي دارند که بايد برنامه ريزي هاي لازم در اين زمينه صورت گيرد.
 صحبت اله نجفي خواستار ارايه برنامه زمان بندي شده براي پيشرفت در پروژه ها شد و گفت :نظارت مستمر بر اجراي پروژه ها، اعلام به موقع مشکلات براي جلوگيري از توقف پروژه ها و تعامل و همکاري بين دستگاهي توسط مديران شهرستان لازم است .
دبير کميته برنامه ريزي ملاير نيز گفت: بودجه سال 92 در قالب 250 پروژه به اين شهرستان اختصاص يافت که از مجموع آن، 13 درصد به عنوان تخصيص شش ماهه سهم شهرستان جذب شد.
 ايرج کريمي  بيان داشت: امسال تاکنون 130 پروژه در کميته برنامه ريزي اين شهرستان تصويب شد که به دليل مشکل دار بودن هفت پروژه، نياز است هر چه سريعتر پروژه هاي ديگري به جاي آنها معرفي شود تا حقي از شهرستان ضايع نشود.
وي ادامه داد: تخصيص هاي 9 ماهه استاني دستگاه هاي اجرايي نبايد کمتر از 17 درصد باشد و ساير دستگاه هايي که طرح هاي ملي و استاني دارند، تخصيص 9 ماهه آنها به 33 درصد افزايش يافته است.
کريمي همچنين از افزايش دو درصد اعتبارات رديف نفت و گاز به 36 درصد خبر داد و افزود: مديران دستگاه هاي اجرايي بايد پيگري هاي لازم را براي جذب اين ميزان اعتبارات را انجام دهند و تخصيص کمتر از 17 درصد اعتبارات نشانه ضعف مديران است./س
برچسب ها: ملایر ، بودجه ، منابع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.