نماینده مردم نور ومحمودآباد از پیگیری برای ساخت نیروگاه 500 مگاواتی برق روستای معلم کلا خبر داد و گفت: با ساخت این نیروگاه مشکل برق منطقه مرکزو غرب مازندران برای همیشه رفع می شود.

فیاضی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ؛ افزود: مدت 10 سال مسئولان پیگیر این پروژه بوده واعتبارات خوبی برای آن کنار گذاشته شده و این آخرین نیروگاه دولتی وزارت نیرو است که می تواند برق منطقه مرکزی وغرب مازندران را تامین و مشکل کمبود برق رابرای همیشه حل کند.

وی تصریح کرد: این نیروگاه آسیب های زیست محیطی ندارد و محیط زیست قبلا مجوز آن را صادر نکرده بود و هفته گذشته به اتفاق فرماندار محموداباد جلسه ای در معاونت انسانی محیط زیست کشور با حضورمشاورین طرح، مدیر کل برق منطقه ای ومعاون خانم ابتکار برگزار و این مشکل تقریبا حل شد.

نماینده مردم نور ومحمودآباد گفت: اگر این اتفاق بیفتد دردهه فجر کلنگ آن رابه زمین خواهیم زد.

فیاضی با اشاره به تبعات لایحه بودجه سال 93، استعفای برخی نمایندگان دیگر استانها را راه حل خوبی ندانسته و افزود: نمایندگان مازندران جلسه ای گذاشته و مقرر شد در این مورد به رئیس جمهور نامه بنویسند.

وی تصریح کرد: سهم مازندران مانند برخی استانها کم شد و برخی استانها که استانهای برخوردار هستند اعتبار آنها بیشتر شده و دلیل آن را اینطور عنوان کردند که پروژه های بالای 80 درصد را به اتمام برسانیم./ش
/انتهای پیام
برچسب ها: ساخت ، نیروگاه ، غرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.