سرپرست تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: به دلیل بارش سنگین برف 2 پرواز ما از تبریز به تهران لغو شد و مجبور شدیم با اتوبوس شهرمان را ترک کنیم.

کریم صفری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بلافاصله پس از لغو دومین پروازمان از تبریز به تهران شرایط به گونه‌ای  فراهم کردیم که با اتوبوس به تهران عزیمت کنیم به بارش برف شدید اتوبوس نمی‌توانست تند حرکت کند به همین دلیل ما بعد از سفری ده ساعته به تهران رسدیم.
 
سرپرست تیم والیبال شهرداری تبریز تصریح کرد: به طور طبیعی بازیکنان پس از طی مسافتی طولانی خسته هستند آنها شب گذشته یک جلسه تمرین یک ساعته را  در خانه والیبال برگزار کردند اما از نظر جسمانی  شرایط خوبی ندارند.
 
وی یاد آور شد: در کمتر از 2 ساعت پس از اخذ پیامک فدراسیون مبنی بر تغییر زمان بازی مسئولان فدراسیون طی تماسی اعلام کردند که این بازی طبق برنامه اعلام شده در همان روز خودش اجرا می‌شود.
 
صفری در پاسخ به این سوال که چرا با پیشنهاد نوین کشاورز مبنی بر اجرای مسابقه در تبریز موافقت نکردید؟ گفت: به هیچ عنوان از سوی باشگاه تماسی با ما گرفته نشد فقط افشار دوست دبیر فدراسیون روز پنج شنبه طی تماسی با حسین معدنی سرمربی تیم شهرداری تبریز از وی در خصوص تغییر مکان بازی سوال می‌کند که سرمربی برای ارائه پاسخ قطعی پانزده دقیقه وقت می‌‌خواهد اما پس از گذشت ده دقیقه افشار دوست طی تماس مجدد خود با معدنی اعلام می‌کند که نوین کشاورزی‌ها با اتوبوس به تهران عزیمت کرده‌اند و مکان بازی تغییر نمی‌کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تهران ، لغو ، اتوبوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار