تیم والیبال شهرداری تبریز در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور مقابل تیم کاله آمل سه بر دو نتیجه را واگذار کرد.

غیاثی، کاپیتان تیم والیبال شهرداری تبریز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوبی بود بازیکنان تیم ما عالی کار کردند و می توانستیم برنده باشیم اما در ست پنجم کم تجربگی عامل باختمان شد. 
 
وی تصریح کرد: تیم کاله آمل از شرایط میزبانی نهایت استفاده را کرد ولی این مساله با هیچ گونه مسائل حاشیه ای همراه نبود خوشبختانه داوری این بازی حساس هم بدون مشکل انجام شد. 
 
وی تصریح کرد: مشکل اصلی سالن پیامبر اعظم آمل در نور سالن و سکوی داوری است، حتی دست اندر کاران تیم کاله هم این  مساله را قبول دارند پایه های سکوی داوری در سالن پیامبر اعظم نزدیک به زمین مسابقه است این مساله برای بازیکنان تمامی تیم ها از جمله کاله خطرناک است امیدوارم مسئولان رسیدگی های لازم را انجام دهند. 
 
 کاپیتان تیم والیبال شهرداری تبریز در ادامه تصریح کرد: ترکیب تیم کاله نسبت به فصل قبل تا حدودی تغییر کرده و برخی نفراتش را از دست داده  است در بازی هفته چهارم بیشترین  تکیه تیم روی رضا قرا بود وی یک روز استثنایی را داشت اگر سرحال نبود به طور حتم ما سه بر صفر می بردیم اما اصلا نتوانستیم مهارش کنیم. 
 
غیاثی تصریح کرد: مسابقات لیگ امسال از سطح بسیار بالایی برخوردار است اما فشردگی بازیها کیفیت لیگ را پایین می آورد در حال حاضر نه وضعیت میزبان ونه میهمان مشخص است، به طوری که برای بازی هفته چهارم ما از تبریز و تیم کاله از ارومیه تقریبا به طور همزمان وارد آمل شدیم و تیم کاله با وجود میزبان بودن مثل ما فرصت تمرین نداشت. 
 
وی یادآور شد: به ضرر تیم ها و بازیکنان است اگر ملی پوشان آسیب ببینند دودش به چشم تمامی اهالی والیبال می رود مثل آرش کمالوند. 
 
وی درخصوص بازیکنان خارجی حاضر در مسابقات لیگ برتر امسال و سطح کار آنها گفت: تاکنون عملکرد بازیکنان خارجی تیم زاهدان که در حد ایده آل نبود و همچنین سرعتی زن خارجی تیم متین ورامین که ایده آل بود را دیده ام ما هم در ترکیب خود یک بازیکن خارجی داریم که نسبت عملکرد خوبی دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، والیبال ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار