رییس هیات قایقرانی استان مرکزی گفت: تیم قایقرانی این استان در دو بخش آقایان و بانوان قهرمان کشور شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، غلامیان افزود: این مسابقات با حضور 28 قایقران از 9 استان به مدت چهار روز در دریاچه مصنوعی ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد و صبح امروز با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.
وی بیان کرد: در این دوره از رقابت ها که در 2 بخش کایاک و کانو برگزار شد در بخش تیمی، تیم جوانان آقایان استان مرکزی به مقام قهرمانی دست یافت.
رییس هیات قایقرانی استان مرکزی ادامه داد: همچنین تیم های قایقرانی بانوان استان مرکزی عنوان های اول و دوم این مسابقات را بدست آوردند.
غلامیان عنوان کرد: تیم های قایقرانی بزرگسالان آقایان و بزرگسالان بانوان نیز به ترتیب عنوان های سوم و چهارم این مسابقات را بدست آوردند.
وی یادآور شد: در مجموع تیمی، تیم قایقرانی استان مرکزی عنوان نخست و تیم های قایقرانی استان های گیلان و تهران به ترتیب عنوان های دوم و سوم این دوره از رقابت ها را بدست آوردند.
رییس هیات قایقرانی استان مرکزی اضافه کرد: در بخش انفرادی و در رشته کایاک بزرگسالان نیز مرتضی کیان منش، امیرمحمد ‏فتاح پور و مجید جمشیدیان هر سه از استان مرکزی عنوان های اول تا سوم این بخش را بدست آوردند.
غلامیان تاکید کرد: ورزشکاران استان در شرایطی موفق به کسب این عناوین پر افتخار در سطح کشور شده اند که از نظر امکانات با محدودیت های بسیاری دست و پنجه نرم می کنند.
وی خاطرنشان کرد: ورزشکاران استان در بخش ورزش های آبی به دلیل کمبود فضاهای آبی و دریاچه با مشکلاتی دست به گریبان هستند اما با پشتکار فراوان در مسابقات قهرمان کشوری درخشش خوبی داشتند/س
برچسب ها: تیم ، قایقرانی ، قهرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.