مدیر اداره بازیافت شهرداری منطقه 12، از اجرای طرح همیاران بازیافت در مدارس این منطقه خبر داد.

علیرضا محمدنژاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح همیاران بازیافت در مدارس محلات 13 گانه منطقه 12 در دستور کار اداره بازیافت شهرداری این منطقه قرار دارد.  
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور آشنایی دانش آموزان با نحوه تفکیک مواد بازیافتی و پسماندهای خشک و تر از مبدا و ترویج این فرهنگ میان آنها در مدارس محلات 13 گانه منطقه 12 در دست اجرا است.  
 
محمدنژاد با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: در این طرح دانش آموزان و همیاران بازیافت با آموزش نحوه تفکیک مواد بازیافتی و پسماندهای خشک و تر به سایر دانش آموزان در مدارس منطقه 12 مستقر خواهند شد.  
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: اجرای طرح همیاران بازیافت در 100 مدرسه منطقه 12 با انجام اقداماتی از جمله آموزش نحوه تفکیک مواد بازیافتی از مبدا و پسماندهای خشک و تر، توزیع اقلام آموزش میان دانش آموزان از اقدامات اجرایی این طرح است.  
 
محمد نژاد در پایان با اشاره به اقدامات دیگر اداره بازیافت شهرداری منطقه 12 افزود: آموزش چهره به چهره بازیافت در مدارس، مهد کودک‌ها، مساجد و سراهای محلات 13 گانه منطقه 12، برگزاری نمایش تئاترهای عروسکی در مهد کودک‌ها و مدارس ابتدایی، توزیع کیسه‌های آبی بازیافت در مدارس منطقه از اقدامات دیگر اداره بازیافت شهرداری منطقه 12 است.  
انتهای پیام/
برچسب ها: اداره ، بازیافت ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار