بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان گفت: تولیدات ژانر کودک در بحث اکران در سینما های کشور به سرنوشت فیلم هایی با مخاطبان خاص به دلیل برخورداری از فضایی محدود در حوزه نمایش در سینما ها دچار می شوند .

مریم سعادت در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :سینمای کودک در حال حاضر برخلاف گذشته های نه چندان دور با برخورداری از جایگاهی ویژه در سینمای کشور در بخش های تولید و اکران بحرانی ترین وضعیت خود را در تاریخ سینما بدن توجه به ارزش خاص این ژانر در این صنعت سپری می کند .

وی در ادامه این مطلب افزود :هرچند سال یک بار سینماگران سینمای کودک به دلایل مختلف اقدام به ساخت فیلم در این ژانر می کنند و در صحنه گسترده سینمای کشور روزنه های نوری در این بخش از سینما منعکس می شود که نمی تواند به طور کامل ذائقه کودکان و نوجوانان ما را تامین کرده و به خواسته های آنها جامه عمل بپوشد .

این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به فاصله سینما با مخاطب کودک تصریح کرد :در برخی موارد مسولان سینما ی کشور برای کاهش فاصله موجود میان سینما و مخاطبان کودک و نوجوان خود فیلمی در این ژانر اکران می کنند که متاسفانه در بحث اکران در سینما های کشور به سرنوشت فیلم هایی با مخاطبان خاص به دلیل برخورداری از فضایی محدود در حوزه نمایش در سینما ها دچار می شوند .

سعادت اضافه کرد :وقتی فیلمی نیست که در سینما اکران شود نباید در شرایط اکران آن در سینما های کشور دعوا کنیم زیرا این بحث و جدل ها در نهایت خروجی مشخصی برای حل مشکلات سینمای کودک نخواهد داشت .

این بازیگر سینما و تلویزیون در موردجشنواره سینمای کودک اظهار داشت :جشنواره فیلم کودک هر سال با سرو صدای زیادی هراه است و لی متاسفانه در طول سال شاهد نمایش و اکران فیلم های راه یافته به این فستیوالل داخلی نیستیم و این ضعفی بزرگ به حساب می آید/س .


برچسب ها: کودک ، اکران ، جشنواره ، سینما ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.