"خاطرات یک گاو جنون زده" در فرهنگ‌سرای نیاوران

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران نمایش «خاطرات یک گاو جنون زده » به نویسندگی «اسماعیل همتی » و کارگردانی « نفیسه لاله» از یکشنبه 24 آذر ماه در دونوبت 17:30 و 18:30 در زیر زمین فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌شود. 

این نمایش کاری از گروه نوتئاست که پیش از این در سومین جشنواره سراسری تئاتر تک نفره «خاطرات یک گاو جنون زده » را اجرا کرده و نامزد دریافت جوایز کارگردانی و بازیگری از سوی هیئت داوران شد و در نهایت توسط هیئت داوران از این اثر تقدیر کرد. 

الوند شمس موسوی تنها بازیگر این اجرای محیطی ست و این نمایش داستان 10 مجموعه تابلو کلاژ با نوای هارمونیکا که بازبان گاو بیان می شود را روایت می‌کند. 

«خاطرات یک گاو جنون زده » در هر اجرا تنها می تواند میزبان 10 تماشاگر باشد و این نمایش در زیر زمین فرهنگسرای نیاوران اجرا می شود و بازیگر و تماشاگر از آغاز نمایش همگام با هم حرکت می کنند و عهده دار 10 چیدمان و فضا سازی نمایش خواهند بود . شقایق کامیار و احمد ذولفقاریان عکس و چیدمان این اثر را بر عهده دارند. 

همچنین موسیقی این نمایش توسط گروه «آکولاد » به سرپرستی دانیال ایزدی هر شب به صورت زنده اجرا خواهد شد . 

گفتنی است؛ اجرای محیطی «خاطرات یک گاو جنون زده »  از 24 آذر ماه تا 4 بهمن به مدت 31 روز هر روز دو نوبت در سانس های 30/17 و 30/18 در زیر زمین فرهنگسرای نیاوران اجرا خواهد شد . 

انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار