بلیط نمایش "در شوره زار" به کارگردانی و نویسندگی حسین کیانی روزهای یکشنبه تا چهارشنبه این هفته مورخ 24/9/92 تا 27/9/92 برای دانشجویان با تخفیف 25 درصدی ارائه می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی هنری  حوزه سینما تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی نمایش "در شوره زار" دانشجویان تمامی رشته‌ها و هنرجویان آموزشگاه‌های هنری می‌توانند با ارائه کارت دانشجویی خود بلیط این اثر نمایشی را از تاریخ بیستم و چهارم تا بیست و هفتم آذرماه با تخفیف 25 درصدی خریداری نمایند.



این نمایش 90 دقیقه ای کاری از گروه تئاتر چریکه است و هر شب به جز شنبه ها از ساعت 20 در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می‌رود.
 
در شوره زار داستان زندگی گروهی از افراد را در بر می گیرد که در منطقه ای بدون امکانات زیستی رها شده اند و حالا برای رهایی از وضعیت مرگبار خود تلاش می کنند. این نمایش روایتی است برگرفته از یک واقعه اجتماعی و یک ضایعه زیست محیطی.
 
مجید صالحی، رویا میرعلمی، علی سلیمانی، سینا رازانی، فهیمه امن زاده، احمد ساعتچیان، وحید رهبانی و فریده سپاه منصور در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.



علاقه مندان به تماشای نمایش در شوره زار می توانند برای رزرو بلیط با شماره 09353385657 تماس گرفته یا از طریق سایت تماشاخانه ایرانشهر به نشانی www.tamashakhaneh.ir/ticket اقدام به خرید بلیط این اثر نمایشی  نمایند.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار