پیشکسوت پرسپولیس گفت: قبل از محروم کردن مربیان باید اوضاع داوری بهبود پيدا کند.

حمید درخشان در خصوص رای کمیته استیناف و جریمه علی دایی به خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: به نظرم رای استیناف خوب و منصفانه نبود چون دلیلی نداشت که علی دایی محروم شود. باید در جایگاه دیگری به این موضوع پرداخته شود و با محروم شدن دایی کاری درست نمی‌شود.  
 
ما باید قبل از محروم کردن مربیان به وضعیت داوری توجه کنیم و آن را بهبود دهیم تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.  
 
وی در ادامه افزود: در خصوص علی دایی حاشیه و  جنجال زیادی به پا شد و روی قضیه  وی با محسن قهرمانی خیلی زوم شد و هدف کمیته انضباطی از دادن این حکم این بوده که ثابت کند اوضاع را آرام کرده است و جلوی اظهارات دایی ایستاده است.  
 
درخشان در خصوص تاثیرات این‌گونه رای‌ها روی داوران خطا‌کار هم گفت: اگر کسی اشتباه کند باید تنبیه شود و مربیان را باید به دلیل اشتباهاتشان محروم کرد نه به دلیل جو و حاشیه‌ای که پیرامون وی قرار دارد.  
 
درخشان درخصوص اثرات این حکم گفت: اصل این قضیه را قبول دارم و باید در مقابل خطاکاران ایستاد اما واقعیت این است که احکام خیلی دقیق نیست و ا گر به صورت صحیح صورت گیرد باعث می‌شود که دیگر مربیان به داوران تهمت نزنند و با سند و دلیل حرف بزنند.  
 
درخشان در ادامه گفت: به نظرم قوانین داوری بیشتر به نفع پرسپولیس و استقلال به ضرر تیم‌های دیگر است و این نشاندهنده این است که قانون به طور یکسان در فوتبال ما اجرا نمی‌شود.  
 
وی در پایان پیروزی پرگل  پرسپولیس مقابل مس کرمان را به هواداران این تیم تبریک گفت.  
 
انتهای پیام/  

برچسب ها: درخشان ، کمیته ، استیناف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار