مهم ترین عناوین خبری گروه "ورزشی" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: انتقام سنگین پرسپولیس از مظلومی،مس در کرمان 6 تایی شد/تراکتورسازی صدر را به پرسپولیس واگذار کرد ، ثمینی‌پور: اعتراض تیم مبنی بر لغو یک دیدار مورد قبول مسئولان اسپانیا قرار نگرفت ، خبر انتخاب ريیس جدید فدراسیون «ایران» در پایگاه خبری سازمان «GHM» و... است

مهمترین عناوین خبری گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است: 

انتقام سنگین پرسپولیس از مظلومی،مس در کرمان 6 تایی شد/تراکتورسازی صدر را به پرسپولیس واگذار کرد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/9/22/1833891_704.jpg

در ادامه بازي‌هاي هفته هجدهم،سرخپوشان در ورزشگاه امام علي کرمان مس را 6تایی کردند و در صدر نشستند.

شرف مربیگری‌ام را برای قهرمانی کومیته گرو گذاشتم

 موسوی گفت: قبل از سفر به امارات گفته بودم باید قهرمان شویم و گرنه مربیگری تیم ملی را کنار می گذارم.من حیثیت وشرف مربیگری ام را پای قهرمانی کومیته بانوان گروه گذاشتم.

صعود تیم ملی فوتبال بانوان در رده بندی فیفا

فیفا جدیدترین رده‌بندی فوتبال بانوان را اعلام کرد که بر اساس آن تیم ملی ایران با 2 پله صعود در جایگاه پنجاه و سوم قرار گرفت.

رکوردهایی که مقابل مس شکسته شد
 تیم فوتبال پرسپولیس با برتری شش بر صفر مقابل مس کرمان رکوردهای بسیار زیادی را در تاریخ فوتبال پرسپولیس و حتی رقابت های لیگ برتر شکست.

ثمینی‌پور: اعتراض تیم مبنی بر لغو یک دیدار مورد قبول مسئولان اسپانیا قرار نگرفت

ثميني‌پور گفت: پیش از بازی از مسئولان برگزاری رقابتهای جام جهانی خواستیم تا با توجه به شرایط ویژه تیم ملی ایران، یک بازی را لغو و در زمان دیگری برگزار کنند که متاسفانه مورد موافقت قرار نگرفت.

پیکار‌های لیگ سبکهای آزاد کاراته بانوان به تعویق افتاد
مسابقات لیگ سبکهای آزاد کاراته بانوان به دلیل تلاقی آن با امتحانات دانش‌آموزان به تعویق افتاد.

دروازه بان سابق پرسپولیس راهی اتاق عمل شد
 وحید قلیچ دروازه بان اسبق تیم پرسپولیس تهران که به علت بیماری قلبی در بیمارستان بستری شده بود دقایقی پیش راهی اتاق عمل شد.

مظفر: شرایط سخت است اما می خواهیم نتیجه بگیریم

 سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان پیش از دیدار تیمش مقابل مالزی گفت: با توجه به شرایط سختی که به اسپانیا رسیدیم و حدود 30 ساعت در راه بودیم اما مصمم هستیم تا در شرایط سخت بهترین نتیجه را بگیریم.

خبر انتخاب ريیس جدید فدراسیون «ایران» در پایگاه خبری سازمان «GHM»

 سازمان بین‌المللی کوه‌های بلند موسوم به «GHM» با درج خبری در پایگاه اینترنتی خود، از انتخاب «رضا زارعی» (از اعضای این سازمان) به عنوان رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی ایران خبر داد.

رای تیم فوتبال بانوان باشگاه استقلال صادر شد

 کمیته انضباطی رای خود را در خصوص عدم حضور تیم فوتبال بانوان استقلال تهران در دیدار مقابل تیم های همدان و آینده سازان میهین اعلام کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار