موسوی گفت: قبل از سفر به امارات گفته بودم باید قهرمان شویم و گرنه مربیگری تیم ملی را کنار می گذارم.من حیثیت وشرف مربیگری ام را پای قهرمانی کومیته بانوان گروه گذاشتم.

ستاره موسوی مربی تیم ملی کاراته بانوان در بخش کومیته بزرگسالان پس از کسب نتیجه قهرمانی کومیته بانوان در رقابتهای آسیایی به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: ماه ها تمرین و تلاش برای رسیدن به آن هدف آرمانی که سالها در پی اش بودیم و نیز آمادگی بسیار بالای کومیته کار‌های تیم ملی، ناخودآگاه این باور را به من القا کرد که باید قهرمان شویم.این باید یک باید معمولی نبود، بایدی بودکه از ریشه به آن معتقد شده بودم و قبل از اعزام به همه گفتم  که در این مسابقه شرفم را گرو می گذارم اگر قهرمان شدیم که به آن هدف بالای زندگی کاری‌ام رسیده‌ام و اگر این اتفاق نیفتاد و قهرمان نشدیم مربی گری تیم ملی را برای همیشه کنار می گذارم.

وی در ادامه افزود: برای ر سیدن کاراته کاها به این نقطه از آمادگی وکسب چنین نتیجه‌ای ماها تلاش کردیم.اگر فقط به مسابقات امسال اشاره کنم، باید بگویم که کاراته وان در ترکیه آغاز کسب مدالهای رنگارنگ ما بود که تیم ما طلا و نقره فراوانی را از آن خود کرده و در مجموع در کاراته وان ترکیه مقام اول را کسب کردیم.

دربازیهای کشور های اسلامی اندونزی 4 فینالیست داشتیم که باز هم مدالهای خوشرنگ دیگری را توانستیم کسب کنیم و پس از آن اردوی مشترک تیم ملی ما با تیم ترکیه بود که قهرماني جام بیلدیز آراس رابه   همراه داشت و این قهرمان يک حریف تمرینی بسیار مطلوب برای بچه‌ها در بدو مسابقات آسیایی بود و پس از آن  با اعتماد به نفس بالا و روحیه آماده در مسابقات آسیایی امارات حاضر شدیم.

وی اذعان  داشت: بچه‌ها دراین مسابقات به میدان رفتند ومقام کسب کردند و درهمه جا گفته شد که کومیته تیمی بانوان ایران قهرمان آسیا شد، اما کسی نمی‌داند که آنجا بر ما چه گذشت.بر من و شاگردانم که با تمام وجود به این میدان آمدیم تا طلای مسابقات آسیایی را به نام خود ثبت کنیم، اما قبل از بازی فینال کومیته تیمی شوک بزرگی به من و شاگردانم دادند، کمیته داوران تصمیم گرفته بودند که در صورتی که ایران و چین در شرایط مساوی در فینال قرار بگیرند، طلای مسابقات رابه چین بدهند.

وی اضافه کرد: هر مربی در هررشته ورزشی می تواند احساس من را در آن لحظات درک کند.هوای سالن برایم قابل تنفس نبود به شاگردانم ایمان داشتم ولی حریف قدرتمندی چون چین هم پیش رویم بود، در آن لحظات به آبرویم ، به حیثیت مربی گری‌ام و به تلاشی که این چند ماه متوالی با شاگردانم برای کسب طلای آرمانی گذاشتم می‌اندیشیدم.

وی که در هنگام ادای این کلمات مجدداً درحال و هوای آن ساعات پر از التهاب قرار گرفته بود ادامه داد: در این شرایط اوضاع روحی و روانی خوبی نداشتیم، استرس مسابقات از یک طرف و فشار روانی وارد شده از سوی داوران مبنی بر تقدیم طلا به کشور چین درصورت شرایط یکسان، از سوی دیگر هر مربی را از پای درمی آورد ،‌در اینجا فقط دست به دامن ائمه اطهارشدیم، نادعلی ثانیه ای از زبانم نمی افتاد، بچه ها با ارنج 1 و 2 وارد زمین شدند و بازی رادر کمال ناباوری داورانی که با انگیزه پیروز کردن چین به میدان آمده بودند، بردند ،‌ جالب اینجاست که آنقدر بچه ها خوب و قوی کار کردند که نوبت بازی به نفر سوم ما یعنی کاپیتان پگاه زنگنه نرسید و ما مسابقه رابا اقتدار بردیم و طلای کومیته تیمی بانوان را به نام ایران ثبت کردیم.

موسوی گفت: در آن لحظات فقط لطف خدا شامل حالمان شد و تمام نذرهایی که کرده بودیم را روا شده دیدم.

وی خاطر نشان کرد: حالا پس از فروکش کردن آن هیجانات روحی-روانی، 2 و 3 روزی است که استراحت میکنم. خدا شاهد است که چند ماهی است که پدر ومادرم را ندیده‌ام و اکنون عازمم که آنها را ببینم و سپس با تیم صبای قم به سوپر لیگ باز گردم.

وی در پایان صحبت هایش در خصوص اینکه در مسابقات جهانی آلمان که سال آینده برگزار می شود چگونه ظاهر می شوند و آیا این امید را دارند که بتوانند درخششی را که در امارات داشتند را تکرار کنند گفت: پیش گو نیستم اما با عملکرد خودم و همکارانم و نیز آگاهی که به پتانسیل کاراته بازان ایران دارم، مطمئنم که می توانند سکوهای جهانی و‌آسیایی را به راحتی فتح کنند.

من 4 دوره است که به عنوان خادم تیم ملی در خدمت تیم هستم وشاهد کسب نتایج بسیار قابل قبول و درخور شان ایران بوده‌ام، دسترسی به سکوهای جهانی کارغیرممکنی نیست و با این درخششی که بچه های ما داشتند حالا به عنوان یک قطب اصلی در آسیا و دنیا مطرح هستیم.

من و همکارم بداغی برای اینکه تبدیل به این قطب شویم از تمام زندگی شخصی خود گذشتیم و تام الاختیار در خدمت تیم ملی بودیم ومطمئن بودیم که عرق هایی که در تیم ملی می ریزیم مبدل به اشکهایی نخواهد شد که پس از باخت بریزیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار