ثميني‌پور گفت: پیش از بازی از مسئولان برگزاری رقابتهای جام جهانی خواستیم تا با توجه به شرایط ویژه تیم ملی ایران، یک بازی را لغو و در زمان دیگری برگزار کنند که متاسفانه مورد موافقت قرار نگرفت.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از سایت رسمی فدراسیون؛ المیرا ثمینی پور-سرپرست تیم ملی فوتسال بانوان اظهار داشت: زمانی که از تهران به مقصد ترکیه سفر داشتیم، به دلیل شرایط نامساعد جوی ترکیه پرواز با دو ساعت تاخیر انجام شد و زمانی که به ترکیه رسیدیم، پرواز مادرید را از دست دادیم که این اشتباه از سوی پرواز ایرلاین ترکیه و اسپانیا رخ داد و ما مجبور شدیم تا در هتلی که مسئولان پرواز ترکیه برایمان هماهنگ کردند، مستقر شویم. سپس جمعه ترکیه را به مقصد اسپانیا ترک کرده و ساعت 11:00 به وقت محلی وارد مادرید شدیم و برای رسیدن به شهر سیوداد رئال سه ساعت با  اتوبوس در راه بودیم.

وی افزود: با توجه به خستگی بازیکنان از سفر یک تمرین یک ساعته در ساعت 18:00 به وقت محلی انجام دادیم.
 
ثمینی‌پور گفت: در نشست هماهنگی پیش از بازی سرپرستان و سرمربیان تیم ها شرایط تیم ملی ایران را بازگو کرده و خواستار برگزاری یک دیدار در روز شنبه برای ملی پوشان شدیم که متاسفانه مسئولین برگزاری این مسابقات با درخواست ما موافقت نکردند و بازیکنان صبح یک بازی با مالزی و شب نیز یک دیدار با تیم قدرتمند روسیه خواهد داشت.

سرپرست تیم ملی فوتسال بانوان در پايان خاطرنشان کرد: سه داور از اسپانیا و وقت نگهدار از ژاپن بوده و تیم ملی امروز مقابل مالزی سفید می پوشد. همچنین مسئولین سفارت ایران در اسپانیان نیز در ورزشگاه بازی حضور دارند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: اسپانیا ، ایران ، جهانی ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار