مربی تیم کشتی گاز مازندران پس از برتری تیمش مقابل شهدای زنجان گفت: در دور برگشت کشتی گیرانم مقابل حریفان عالی کشتی گرفتند.

بهنام طیبی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود تیم گاز با مشکلات زیاد وارد لیگ شد که با توجه به مشخص نبودن حضور در لیگ نتوانستیم کشتی گیران خوبی را جذب کنیم.

وی با اشاره به برتری تیمش در مقابل شهدای زنجان تصریح کرد: در این مسابقه چهار کشتی گیر ما روی تشک خوب ظاهر شدند که در نهایت در چهار وزن کشتی گیران ما موفق به برتری شدند.

مربی تیم گاز مازندران در ادامه گفت: تیم شهدای زنجان از تیم های خوب لیگ است که امروز با پیروزی مقابل حریف شکست دور رفت را به نوعی جبران کردیم.

طیبی با اشاره به کشتی احمدی و نصیری افزود: از این دو کشتی گیر انتظار پیروزی می رفت که امروز نتوانستند انتظارات مربیان را با عملکرد ضعیف خود برآورده کنند.

مربی گاز مازندران ابراز داشت: در این مسابقه صادق زاده کشتی گیر سنگین وزن ما عملکرد عالی در برابر حریف داشت که منجر به پیروزی تیم ما در این مسابقه شد.

وی در پایان اظهار داشت: هم اکنون با دو پیروزی که در دور برگشت به دست آمد از مدعیان صعود شدیم که در دیدار آخر باید برای صعود مقابل خونه به خونه بابل پیروز میدان باشیم.

تیم گاز مازندران از هفته پنجم لیگ برتر کشتی آزاد کشور موفق شد مهمان خود شهدای زنجان را در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری چهار بر سه شکست دهد و با چهار امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفت.


انتهاي پيام/ ش ک

برچسب ها: عالی ، کشتی ، برتری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.