سرمربی تیم بسکتبال زنجان گفت: فرگوسن به هیچ وجه نظر ما را تامین نکرده و در پایان نیم فصل این بازیکن را تغییر می دهیم.

عباس آقاکوچکی بعد از هفته نهم سوپرلیگ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران به اشتباهات ابتدای بازی تیمش اشاره کرد: ما اشتباه بازی با ماهان را مقابل نیروی زمینی هم تکرار کردیم. بازیکنان تیم به خاطر جدی نگرفتن حریف، شروع خوبی ندارند و بعد از آن هم برگرداندن بازی سخت می شود. البته در این دیدار زمان جبران خوبی داشتیم و اختلاف هم برای دقایقی زیاد شد اما مشکلات ابتدای این بازی در ده دقیقه آخر بازی با ذوب آهن هم پیش آمد که دیگر وقتی برای جبران نبود. 

وی ادامه داد: تیم نیروی زمینی با توان فردی بازیکنانی مثل صدیقی و محمدی ما را تحت فشار گذاشت. این دو بازیکن شب خوبی داشته و در هر حالتی گل می زدند. از این نظر برای صدیقی به عنوان یکی از بازیکنان آینده دار بسکتبال خوشحالم در مقابل بازیکنان با تجربه ما در اواخر بازی و جایی که نیاز به امتیاز داشتیم توپهای خود را گل نمی کردند و به همین دلیل هم نتیجه نزدیک شد. 

زیر حلقه مشکل داریم

آقاکوچکی جدی نگرفتن دفاع را مشکل تیمش عنوان کرد و از یار خارجی تیم گفت: فرگوسن به هیچ وجه نظر ما را تامین نکرده و در پایان دور رفت این بازیکن را عوض می کنیم. مشکل ما فقط در زیر حلقه است که تنها مسعود زارعینی را در این پست داریم و این بازیکن هم سن بالایی دارد و نیاز به حضور نفر دیگری در آن هست.
 
ویسی از خودش ناراضی است

سرمربی همیاری زنجان در مورد آماده نبودن سامان ویسی توضیح داد: ویسی اسم بزرگی در بسکتبال دارد اما در این هفته ها به خصوص بازی با ذوب آهن در اندازه های خود ظاهر نشد. یکی از دلایل آن هم انتظار بالای این بازیکن از خودش است اما با توجه به اینکه هنوز آمادگی بدنی بالایی ندارد در بازیها اذیت می شود و از نظر فکری با خود درگیر است. به هر حال وی هنوز سامان ویسی تیم ملی نیست و مطمئنا در صورتی که به شرایط خوب خود نزدیک شود انتظارات همه به خصوص خودش را برآورده می کند.

وی در مورد خبر قهر کردن آرن داودی بعد از بازی با فولاد ماهان تشریح کرد: آرن با توجه به اصفهانی بودن در دیدار با ماهان تلاش زیادی برای پیروزی تیم کرد اما به هر حال بسکتبال کار گروهی است و باید با تلاش جمعی برنده شویم. در ان دیدار من تازه به ایران بازگشته بودم و بازی تیم روی فرد متمرکز بود به همین دلیل هم نتیجه را واگذار کردیم. اما مطمئنا به مرور زمان اوضاع تیم بهتر می شود. 

آقاکوچکی با اشاره به دو بازی پایانی نیم فصل تاکید کرد: در هفته های بعد با صنایع ماهشهر و شهرداری گرگان بازی داریم و با توجه به اینکه در زیر حلقه قوی نیستیم، پیش بینی برد از حالا ممکن نیست اما برای جایگاه مناسب باید در این بازیها هم برنده شویم.

انتهای پیام/
برچسب ها: عباس ، آقاکوچکی ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار