باشگاه خبرنگاران گزارش مي‌دهد

افتتاح 2500 واحد "مسکن مهر" پردیس تا پایان سال

شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس ساخت ۶ هزار واحد مسکن مهر را در دست داشته که تاکنون ۳ هزار و ۵۰۰ واحد از آن‌ها به بهره برداری رسیده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس به عنوان زیر مجموعه گروه سرمایه‌گذاری مسکن به شمار می‌رود که تمامی این گروه وابسته به بانک مسکن است. 

براساس این گزارش، این شرکت سرمایه‌گذاری دارای ۱۰ شرکت ساختمانی و شش شرکت خدماتی است که تمامی فعالیت آن‌ها در حوزه مسکن و ساختمان است. 

گفتنی است، شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس فعالیت خود را از فاز یک آغاز و در حال حاضر تمامی فعالیت خود را معطوف به فاز سه کرده که شامل ۱۸۵ هکتار است. 

براساس این گزارش، شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس در حوزه عمرانی و انبوه سازی فعالیت می‌کند که کارهای عمرانی این شرکت آبرسانی از سد لتیان به واحدهای مسکن پردیس است.
 
این گزارش می‌افزاید، ۷ کیلومتر ابتدای جاده تهران به پردیس از جمله فعالیت‌های عمرانی این شرکت به شمار می‌رود. 

در همین راستا شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس پارک جوانمردان را احداث و در حال حاضر فعالیت‌های عمرانی و زیرساختی دریاچه چیتگر را در دست دارد. 

براساس این گزارش، فعالیت‌های انبوه سازی شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس به این صورت بوده که ۶۳۰ هکتار از اراضی پردیس در اختیار وزارت راه شهرسازی برای ساخت مسکن قرار گرفت. 

این گزارش می‌افزاید، این شرکت ساخت ۶ هزار مسکن مهر پردیس را برعهده گرفت که تاکنون سه هزار و ۵۰۰ واحد به متقاضیان تحویل داده شده و باقی مانده آن‌ها نیز تا پایان سال جاری به بهره برداری می‌رسد. 

گفتنی است، اولین مسکن مهر ملکی در پردیس توسط این شرکت ساخته و به متقاضیان تحویل داده شد. 

براساس این گزارش، ساخت مجتمع‌های فرهنگی و اداری شهر پردیس نیز توسط این شرکت ساخته و به بهره برداری رسیده است.
 
گفتنی است، ساخت مجتمع‌های تجاری در میدان ولیعصر و تهرانپارس و همچنین مجتمع‌هایی در شمال کشور از دیگر فعالیت‌های این شرکت به شمار می‌رود. 

براساس این گزارش، در صورتی که مسکن مهر به صورت اجاره به شرط تملیک ادامه می‌یافت قیمت‌ها در بازار به ثبات می‌رسید.

انتهاي پيام/
برچسب ها: افتتاح ، مسکن ، پردیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علي
۱۵:۵۸ ۲۳ آذر ۱۳۹۲
درود بر باني مسكن مهر
آخرین اخبار