مهمترین عناوین خبری گروه "علمی - پزشکی" که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: ۱۰قلم "داروی درمان نازایی" در لیست تصویب و بررسی قرار دارد ، انسان‌هایی که بزرگترین اعضای بدن را در دنیا دارند +عکس و... است.

 
مهمترین عناوین خبری گروه علمی -پزشکی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:




 ۱۰قلم "داروی درمان نازایی" در لیست تصویب و بررسی قرار دارد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/9/20/1826481_138.jpg

رئیس سازمان بیمه سلامت کشور با بیان اینکه درمان‌های نازایی خدمات لوکس و مازاد نیست، گفت: در تلاش هستیم تا اقلام دارویی درمان نازایی را تحت پوشش بیمه قرار دهیم.



"خوابگاه‌های غیر دولتی" ساماندهی شدند/شناسنامه دار شدن ۳۵۰ خوابگاه غیر دولتی در کشور

 بالاخره خوابگاه‌های غیر دولتی ساماندهی شدند و طی امضای صندوق رفاه با نیروی انتظامی هم اکنون ۳۵۰ خوابگاه غیر دولتی در کشور دارای شناسنامه شده اند.



انسان‌هایی که بزرگترین اعضای بدن را در دنیا دارند +عکس

 در دنیا گاهی افرادی به دنیا می‌آیند که عضو‌های بدنشان با دیگران متفاوت است و در ابعاد و قالب‌های بزرگتری رشد می‌کند.


معرفي بهترين تبلت هاي ايراني ارزان قيمت + عكس

 شركت هاي ايراني در ماه هاي اخير تبلت هاي بسيار عالي توليد كرده اند.براي آشنايي با اين تبلت ها با اورژانس IT همراه باشيد.



ساخت "نانو کپسول های پلیمری" از شاه دانه‌ها

 شرکت آفیوس (Aphios) موفق به ارائه روشی برای کپسوله کردن تتراهیدروکانابینول شده‌است. این ماده که از گیاه شاه‌دانه گرفته می‌شود توسط نانوذرات پلیمری کپسوله شده‌ است که این کار عملکرد آن را بهبود می‌دهد. اخیرا این نوآوری شرکت آفیوس در اداره ثبت پتنت آمریکا به ثبت رسیده است.


بهره‌برداری از" برج فناوری" در سه ماهه اول سال 93

"برج فناوری" به منظور تولید فراورده‌های آنتی بادی تک دودمانی و اقلام دارویی ضد سرطان در سه ماهه اول سال 93 به بهره‌برداری می‌رسد.


"ماهواره تدبیر" در دولت تدبیر‌و امید روی محور قرار می‌گیرد

پس از ماهواره نوید، "ماهواره تدبیر" به زودی بر روی محور قرار می‌گیرد.


عجیب‌ترین آسمان خراش های دنیا+عکس

 این مدل آسمان خراش ها در مسابقه ی اسکای کراپرکه در سال 2012 توسط " ای وولوو" برگزار شد با رعایت اصالت در ساخت و ساز ارائه شد.


برگزار ی تخصصی "جشنواره های فرهنگی" در دستور کار معاونت های فرهنگی واحد های دانشگاه آزاد

 نشست شورای فرهنگی منطقه 8 دانشگاه آزاد اسلامی با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر طه هاشمی، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی ، حجت الاسلام والمسلمین دکتر طیبی ،نماینده دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در منطقه 8 دانشگاه آزاد و دکتر سوادی معاون فرهنگی واحد علوم و تحقیقات و دیگر اعضاء شورای فرهنگی این واحد دانشگاهی برگزار شد.


"آنلاین" به ایمیل های خود پاسخ دهید

ممکن است به مدت چند روز قادر به پاسخ به ایمیل هایتان نباشید و طبیعا ایمیل هایی که برای شما ارسال می شود بی پاسخ می ماند ولی با استفاده از نرم افزار outlook express این مشکل قابل حل است.


راه‌اندازی "صندوق نوآوری و شکوفایی" با سرمایه 200 میلیون دلاری

 دکتر سورنا ستاری با اعلام برگزاری اولین جلسه هیات امناء "صندوق نوآوری و شکوفایی "با حضور رئیس جمهور گفت: سرمایه‌ اولیه این صندوق 200 میلیون دلار خواهد بود.


دانشجویان ستاره دار "وزیر" را با‌زهم به مجلس می‌کشاند / استعلام این دانشجویان باید تحویل مجلس شود

12نفر از نمایندگان مجلس از "وزیر علوم" پیرامون وضعیت 400 نفر از دانشجویان ستاره‌ دار بررسی و به عنوان سوال ملی به صحن مجلس ارائه گردید.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار