در مجمع انتخابات هیات نابینایان استان کرمانشاه که صبح امروز با حضور سرپرست فدراسیون نابینایان و کم بینایان برگزار شد، ˈ اسکندر محمدی ˈ با کسب هشت رای از مجموع 14 رای به عنوان رییس این هیات انتخاب شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی فدراسیون نابینایان وکم بینایان، سرپرست فدراسیون نابینایان و کم بینایان در جمع حاضران این مجمع گفت: استان کرمانشاه در ورزش نابینایان و کم بینایان جایگاه ویژه ای در کشور داشته و قهرمانان بسیاری را پرورش داده است.
 
مظلومی افزود: امیدواریم آن روزهای خوب دوباره تکرار شود و نابینایان و کم بینایان کرمانشاهی در رشته های مختلف ورزشی در کشور بدرخشند.
 
وی خدمت در هیات ورزشی نابینایان و کم بینایان را کاری سخت توصیف و برای رییس جدید این هیات در استان کرمانشاه آرزوی موفقیت کرد.
 
مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز در این نشست انتخاب اسکندر محمدی به عنوان رییس هیات نابینایان و کم بینایان را تبریک گفت.
 
ˈعباس امانی شهرکˈ افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با توجه به امکانات خود، در خدمت کمک به این هیات خواهد بود.
 
در پایان رییس جدید هیات نابینایان و کم بینایان استان کرمانشاه خواستار همراهی و همکاری همگان در پیشبرد اهداف این هیات شد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار