فدراسیون اسکی در حالی امروز صبح در آکادمی ملت المپیک لغو شد که هیچ یک از اعضای هیأت‌های اسکی استان‌ها در آن حضور نداشتند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ در یک ماه اخیر گل‌زنی‌ها درخصوص انتخابات پرحرف و حدیث اسکی مطرح بود.
 
رئیس 27 ساله این فدراسیون‌ اما با یک مشکل مواجه بود و آن هم بازنشستگی بود.
 
به نظر می‌رسد وزارت ورزش در این زمینه کوتاهی کرد، اگر قرار بود عیسی ساوه شمشکی به علت بازنشسته بودن مجوز حضور در انتخابات را نگیرد این قضیه باید خیلی زودتر به اطلاع می‌رسید تا هم چنین شرایطی پیش نیاید و هم سایر کاندیداها وضعیت تبلیغات خود را بدانند.
 
اما یک شب قبل از انتخابات با ساوه شمشکی تماس گرفته شد تا در انتخابات حضور نیابد.
 
شاید همین دلیل باعث شد تا نماینده هیأت‌ها که سال‌ها با ساوه شمشکی کار کرده‌اند علیرغم حضور در تهران در انتخابات شرکت نکنند.
 
تنها 4 نماینده متشکل از نماینده ورزش کارگری- نماینده آموزش و پرورش ، نماینده ورزش دانشگاهی و نماینده نیروهای مسلح در جلسه حضور داشتند.
 
برخی از کاندیداها معتقد بودند غیبت نماینده هیأت‌ها با برنامه‌ریزی قبلی با ساوه شمشکی صورت گرفته است این در حالی است که رئیس فدراسیون اسکی چنین عقیده‌ای ندارد.
 
صبحانه سنگین!
 
افسانه شمشکی معتقد است که شاید صبحانه امروز صبح نماینده هیأت‌ها آن قدر لذیذ! بوده که به جلسه نرسیده‌اند.
 
شمشکی در همین خصوص در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: رئیس فدراسیون نباید اجازه تغییرات در هیأت‌ها را داشته باشد. در حالی که نمایندگان استان‌ها در هتل المپیک هستند هیچ یک در انتخابات شرکت نکرده‌اند. پس مشکل از جای دیگر است و به نرسیدن و بحث‌هایی مثل ترافیک مربوط نمی‌شود. شاید صبحانه نمایندگان آن قدر لذیذ بوده که فکر حضور در مجمع را از سرشان پرانده است.
 
کلهر: خیلی‌ها به مجمع نیامده، رفتند
 
رستم کلهر دیگر کاندیدای انتخابات عنوان کرد: اساسنامه‌ای که تدوین شده علیرغم همین ایرادات هم اجرا نمی‌شود.
 
من با نمایندگان استان‌ها که هم اکنون در تهران و در هتل المپیک هستند جلسه داشتم و حتی با آن‌ها صبحانه خوردم برخی از آن‌ها حتی به داخل سالن هم آمدند ولی با تماس‌هایی که گرفته شد از حضور در جلسه منصرف شدند.
 
آب سرد وزارت بر ریاست 27 ساله!
 
به نظر می‌رسد وزارت ورزش می‌بایست به نوع بهتری ساوه شمشکی را از گردونه انتخابات خارج کند.
 
به هر حال صرف نظر از همه ایراداتی که به هر رئیس فدراسیونی وارد است پس از 27 سال باید حداقل خداحافظی نسبتا با شکوهی با ساوه شمشکی صورت می‌گرفت. کاری که نه وی را ناراحت کند و نه به این صورت نمایندگان هیأت‌ها را علاقه‌مند به غیبت در جلسه نماید.
 
ریاست هر رئیس فدراسیونی روزی به پایان می‌رسد اما کاش در فضایی دوستانه و بدون تخریب با اطلاع‌رسانی به موقع وزارت، ساوه شمشکی در جمع 12 کاندیدای ریاست فدراسیون اسکی نبود تا 11 کاندید دیگر نیز بهتر می‌توانستند در فضایی دوستانه با همه رقابت کنند.
 
حالا اسکی منتظر انتخاب یک سرپرست است تا مجمع بعدی برگزار شود.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: اسکی ، انتخابات ، مجمع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار