از بعدازظهر امروز"چهارشنبه 20 آذر ماه 92" با ورود یک سامانه بارشی در شمال غرب و غرب کشور ابرناکی و بارش پراکنده شروع می شود و در برخی مناطق جنوب غرب و غرب کشور نیز وزش باد شدید رخ خواهد داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران براساس پيش بيني هاي سازمان هواشناسی کشور، از بعدازظهر امروز"چهارشنبه 20 آذر ماه 92" با ورود یک سامانه بارشی در شمال غرب و غرب کشور ابرناکی و بارش پراکنده شروع می شود و در برخی مناطق جنوب غرب و غرب کشور نیز وزش باد شدید رخ خواهد داد.

براساس این گزارش، فردا بارش باران و برف در این مناطق تشدید شده و تا اواخر وقت دامنه فعالیت سامانه به سواحل غربی دریای خزر و دامنه های جنوبی البرز نیز می رسد و روز جمعه و اوایل روز شنبه سامانه بارشی در نیمه غربی کشور فعال خواهد بود و در این مدت بارش ها در غرب و دامنه های مرکزی زاگرس شدت بیشتری خواهد داشت.


لازم به ذکر است، از بعدازظهر روز شنبه بتدریج در شمال غرب و غرب کشور از ناپایداری ها کاسته می شود و روز یکشنبه سامانه بارشی در سواحل دریای خزر و شمال شرق و شرق کشور فعال بوده و دمای هوا در نیمه شمالی کشور کاهش محسوس خواهد داشت.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان "تهران" امروز، صاف تا نيمه ابري، در اواخر وقت بارش باران و برف پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود با کاهش نسبت به روز قبل به 7 درجه و در کمترین حالت به 1 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر7 درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار