سرمربی تیم کشتی آزاد استیل آذین ایرانیان گفت:با توجه به قطعی شدن حضورمان در مرحله بعدی مسابقات لیگ از این پس با خیالی آسوده تر برای قهرمانی در این مسابقات برنامه ریزی خواهیم کرد.

ابراهیم مهربان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:پیروزی مقابل تیم ثامن الحجج برای ما بسیار دلچسب بود نه از این جهت که رقیب اصلی خود را شکست دادیم و به مرحله بعدی مسابقات رسیدیم بلکه به دلیل نوع عملکرد قابل قبول کشتی گیرانمان از این موفقیت خوشحال هستیم.

وی تصریح کرد:از ابتدای مسابقات لیگ همواره در برخی اوزان کشتی گیران ما  آنطور که انتظار داشتیم روی تشک حاضر نمی شدند اما در دیدار مقابل تیم ثامن الحجج(ع) انصافاً همه بچه ها حتی نفرانی هم که مغلوب شدند بسیار پر انرژی روی تشک حاضر شدند و نتیجه این شدند که با اقتدار پیروز میدان شدیم.

مهربان با اشاره به کشتی آذر شکیب عنوان کرد:محمد رضا آذرشکیب در وزن 120 کیلو گرم فوق العاده بود او با جسارت و جنگندگی تا آخرین لحظه مسابقه مقابل حاجی مراد گاتسالوف دارنده چندین مدال طلای جهان و المپیک کشتی گرفت و در نهایت مزد تلاش خود را گرفت.به اعتقاد من اگر آذر شکیب همین طور به کشتی هایش ادامه دهد نه تنها به دوبنده تیم ملی خواهد رسید بلکه در مسابقات جهانی نیز صاحب مدال خواهد شد.

سرمربی تیم کشتی آزاد استیل آذین درباره علت شکست اوپن سات گفت:دوست ندارم خیلی درباره داوری صحبت کنم اما فکر می کنم داوران در دیدار وزن 60 کیلو گرم اشتباهاتی داشتند که همین امر موجب شکست اوپن سات مقابل آقاجانی شد،در هرصورت امیدوارم سازمان لیگ برای مرحله نهایی و نهایی رقابتها از تیم داوری قوی تری استفاده کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از کشتی گیران خارجی در دو دیدار باقی مانده مرحله مقدماتی استفاده خواهد کرد اظهار داشت:با توجه به شرایطی خوبی که داریم به کشتی گیران خارجی و تعدادی دیگر از بچه ها تا پایان مرحله گروهی مسابقات استراحت دادیم تا در دور بعدی رقابتها تیم قدرتمندی را به میدان بفرستیم.

مهربان در خاتمه خاطرنشان کرد:در ابتدای مسابقات به فکر صعود به مرحله بعدی لیگ بودیم و حالا که این مهم محقق شده با برنامه ریزی که داریم به دنبال رسیدن به فینال و در نهایت قهرمانی این دوره از مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد هستیم.

در هفته نخست دور برگشت مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد جام ولایت تیم استیل آذین ایرانیان با نتیجه 5 بر 2 از سد قهرمان دو دوره گذشته این مسابقات یعنی ثامن الحجج(ع) سبزوار گذشت که نتیجه انفرادی این مسابقه به شرح زیر است:

اسامی نفران تیم استیل آذین در ابتدا آمده است

55 کیلوگرم: امید جلالی بهار، برنده – یاسر حیدرقلی نژاد (4- 1)

60 کیلوگرم: اوپان سات – مصطفی آقاجانی، برنده (4- 6)

66 کیلوگرم: سبحان محمدزاده- ماگومد قربان علی‌اف، برنده (3- 6 ضربه فنی)
74 کیلوگرم: دنیس سارگوش، برنده- مصطفی حسین‌خانی (8- صفر)
84 کیلوگرم: اسماعیل نجاتیان، برنده - احسان امینی (3- 2)
96 کیلوگرم: جمال میرزایی، برنده – حامد تاتاری (6- 3)

120 کیلوگرم: محمدرضا آذرشکیب، برنده- حاجی مراد گاتسالوف (8- 8)

گفتنی است در هفته دوم دور برگشت این مسابقات روز پنج شنبه (21 آذرماه)تیم استیل آذین میهمان تیم هیأت کشتی رستم کلا خواهد بود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار