پس از پیروزی نزدیک مقابل تیم کفایتی؛

مهربان:فقط از نتیجه راضی هستم/بچه ها خیلی بد کشتی گرفتند

سرمربی تیم کشتی آزاد استیل آذین ایرانیان گفت:از نتیجه به دست آمده مقابل تیم کفایتی خراسان رضوی راضی هستم اما عملکرد کشتی گیرانم در برخی اوزان واقعاً افتضاح بود.

ابراهیم مهربان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پیرامون دیدار تیمش مقابل گروه کفایتی خراسان رضوی گفت:از همان ابتدا هم گفته بودم با توجه به این که به فکر صعود مقتدرانه به دور مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد هستیم هیچ تیمی را دست کم نخواهیم گرفت اما متأسفانه بچه ها این موضوع را چندان جدی نگرفتند و همین عامل باعث شد در برخی اوزان به راحتی مغلوب شویم.
 
وی تصریح کرد:در وزن 55 کیلو گرم مظاهر شربتی هرچند پیروز میدان شد اما به هیچ عنوان خوب کشتی نگرفت.در اوزان 66،84 و 120 کیلو گرم میثم نصیری ، علیرضا کریمی و احمد رسولی واقعاً ضعیف ترین کشتی های خود را گرفتند.در وزن های 60و 74 کیلو گرم فرزاد جعفری و سید جعفر قاسمی پیروز شدند اما انتظار بیشتری از آنها داشتیم.فقط در وزن 96 کیلو گرم جمال میرزایی در حد و اندازه ای خودش به میدان رفت و سایر بچه ها بهتر بود.در مجموع فقط می توانم بگویم از نتیجه این مسابقه راضی هستم.
 
مهربان در پاسخ به این سوال که چرا پیروزی های تیم استیل آذین درتمامی دیدارهای دور رفت خیلی نزدیک و با نتیجه 4 بر 3 بود گفت:به هرحال ما در هر رقابتی با ترکیب خاص خود به میدان می رویم و در مسابقات ختلف هیچ گاه از تمام قدرت خود استفادده نکردیم به طوری که در همین رقابت مقابل کفایتی 50 درصد توان خود را به کار گرفتیم.
 
سرمربی تیم کشتی آزاد استیل آذین درباره دیدار هفته آینده مقابل ثامن الحجج(ع) سبزوار اظهار داشت:در هر صورت با توجه به پیروزی ما در تمامی رقابتهای دور رفت لیگ بچه ها به لحاظ روحی و روانی شرایط مطلوبی دارند.
 
وی اضافه کرد:برای برد مقابل ثامن الحجج(ع) سبزوار برنامه داریم،درست است در دور رفت این تیم را در سبزوار شکست دادیم اما این دلیل نمی شود که در دور برگشت هم بتوانیم خیلی راحت به این مهم برسیم،در نهایت باید عرض کنم تمام توان خود را برای شکست دوباره ثامن الحجج(ع) به کار خواهیم گرفت.
 
در هفته سوم دور رفت مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد جام ولایت تیم استیل آذین ایرانیان توانست با نتیجه 4 بر 3 میهمان خود گروه کفایتی خراسان رضوی در سالن شهدای هفتم تیر شکست دهد که نتایج انفردای این دیدار به شرح زیر است:
 
استیل آذین ایرانیان 4------گروه کفایتی خراسان رضوی 3 (اسامی تیم استیل آذین در ابتدا آمده است)
55 کیلوگرم: مظاهر شربتی، برنده - فرید دژم خوی (3- 2)
60 کیلوگرم: فرزاد جعفری، برنده - مسعود محمودی (5- 1)
66 کیلوگرم: میثم نصیری - صائب کلانتری، برنده (صفر- 9)
74 کیلوگرم: سید جعفر قاسمی، برنده - علیرضا قاسمی (5- 2)
84 کیلوگرم: علیرضا کریمی - سید داود زارعی، برنده (1- 9)
96 کیلوگرم: جمال میرزایی، برنده - امیر محمدی (8- صفر)
120 کیلوگرم: سید احمد رسولی - سعید ابراهیمی، برنده (3- 4)
 
گفتنی است در هفته نخست دور برگشت مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد تیم استیل آذین ایرانیان در یک رقابت حساس میزبان تیم موسسه مالی اعتباری ثامن الحجج(ع) سبزوار خواهد بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: مهربان ، استیل آذین ، کشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار