فرماندهان باندهاي تروريستي در سوريه علاوه بر جنگ با ارتش سوريه ، مديريت شبکه هاي قاچاق اعضاي انسان را نيز به عهده دارند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه المنار ؛ تروريستها پس از خارج کردن اعضاي افرادي که مي کشند از آنها تصويربرداري و در برخي شبکه هاي تلويزيوني تصاوير آنان را پخش و اعلام مي کنند که ارتش سوريه اين افراد را کشته  است و اين اقدام نيز با اطلاع ترکيه صورت مي گيرد.

منابع ويژه به اين روزنامه گفتند باندهاي تروريستي در سوريه با توافق با برخي شرکتهاي خصوصي که در خاک ترکيه دفاتر و مقرهايي دارند اعضاي انسان را قاچاق مي کنند.

اين شرکتهاي خصوصي نيز با برخي شرکتهاي غربي ارتباط دارند. اين منابع گفتند فرماندهان باندهاي تروريستي گروههاي ويژه‌اي را تشکيل داده‌اند که مأموريت آنها هدف قرار دادن شهروندان سوري و به ويژه کودکان سوري و سپس انتقال آنها به بيمارستانهاي سيار و سرقت اعضاي آنان است. 

پس از آن تروريستها با گروههاي تلويزيوني مزد بگير وابسته به برخي کشورها به ايفاي نقش خود مي پردازند و از اجسادي  که اعضايشان به سرقت رفته است پس از کفن شدن اجساد تصوير برداري و اينگونه ادعا مي کنند که نيروهاي ارتش سوريه آنها را کشته‌اند. تروريستها به خانواده‌ها اجازه نمي دهند کشته ها را ببينند و اجساد به سرعت دفن مي شود تا اقدامات جنايتکارانه و وحشيانه تروريستها بر ملا نشود.

اين منابع گفتند اعضاي به سرقت رفته با آمبولانسهاي ويژه اي با اطلاع سازمان اطلاعات ترکيه به اين کشور فرستاده مي شود و در آنجا به تعدادي از کشورها فروخته مي شود. شرکتهايي در ترکيه حضور دارند که اين نوع قاچاق را مديريت مي کنند و درآمدهاي مالي آن نيز نصيب فرماندهان گروههاي تروريستي و افراد با نفوذ در سازمانهاي دولتي ترکيه مي شود.

انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار