محسن هاشمی معاون عمران دانشگاه آزاد اسلامی از پروژه‌های در حال احداث و رو به اتمام واحد تهران شرق (قیامدشت) مشتمل بر ساختمان‌های اداری ، دانشکده علوم انسانی و مسجد در مرکز سایت ۵۴ هکتاری این واحد دانشگاهی دیدن کرد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، "محسن هاشمی" معاون عمرانی دانشگاه آزاد در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق، ضمن آشنایی با مراحل پیشرفت و تکمیل پروژه‌های در دست احداث و رو به اتمام این واحد دانشگاهی تلاش‌های مداوم رئیس واحد و سایر مسئولین در جهت ارتقاء و استاندارد سازی فضاهای آموزشی و پژوهشی را مورد تقدیر قرار داد.
 
همچنین، در این دیدار "رشید ذوالفقاری زعفرانی" رییس واحد تهران شرق نیز ضمن تشکر از حضور صمیمانه معاون عمران دانشگاه آزاد اسلامی در این واحد با ارائه گزارش کامل از فعالیت‌های صورت گرفته، به دستاوردهای واحد تهران شرق در حوزه‌های مختلف اشاره و بیان کرد : واحد تهران شرق با جذب حدود 11 هزار دانشجو در 53 رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد  ، چهار دانشکده با 91 کارگاه و آزمایشگاه مجهز ، ایجاد فضا‌های مناسب ورزشی اهم از سالن‌های سر پوشیده چند منظوره ، زمین‌های رو باز رشته‌های مختلف و زمین چمن مصنوعی در حال خدمت رسانی به دانشجویان است.  
 
وی ضمن اشاره به سابقه تشکیل و احداث این واحد دانشگاهی همچنین تشریح فعالیت‌های عمرانی صورت گرفته ، از آماده بهره برداری بودن 15000 متر مربع فضای آموزشی، افتتاح مسجد، احیای استخر ذخیره آب و بهره برداری جهت توسعه فضای سبز واحد اشاره کرد.
 
در این دیدار معاون عمران دانشگاه آزاد اسلامی ضمن ابراز خرسندی از حضور در این واحد دانشگاهی اظهار داشت: بستر بسیار مناسبی با توجه به نزدیکی این واحد دانشگاهی به کلان شهر تهران و همچنین امکانات مناسب و چشم انداز توسعه کیفی واحد فراهم شده است.
 
هاشمی همچنین از تلاش صمیمانه مدیران این مجموعه دانشگاهی تقدیر و با مثبت ارزیابی کردن فعالیت‌های عمرانی صورت گرفته بر لزوم ادامه این تلاش‌ها تاکید کرد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار