مدیر عامل تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شایعه برکناری‌اش از این تیم گفت: من در جریان برکناریم نیستم و وزیر ورزش هنوز صحبتی در این باره است.

محمد رویانیان مدیر عامل تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: برخی از افراد این روزها به دنبال مطرح شدن هستند بهخاطر همین موضوع برکناریم را مطرح می‌کند و حتی جایگزینم را هم انتخاب کردند.

رویانیان درباره ناراحتی افشین پیروانی نسبت به پرداخت نشدن طلبش از باشگاه پرسپولیس بیان کرد: با توجه به اینکه در رسانه ها موضوع ناراحتی پیروانی مطرح نشده است من هم آن را نشندیم.

وی درباره سفر به امارات برای پرداخت بدهی باشگاه به عجمان امارات اظهار داشت: در حال حاضر در ختم پدر عابدزاده در اصفهان شرکت کردم بعد از بازگشت از اصفهان هفته آینده به امارات سفر می‌کنم تا مشکلات قراردادی خلعتبری با عجمان امارات را برطرف کنم.

مدیر عامل پرسپولیس بیان کرد: هدایتی، طباطبایی و یوسفی که جزو هواداران پرسپولیس هستند قرار است قسط دوم قرار داد خلعتبری با عجمان امارات را پرداخت کنند .

وی درباره ناراحتی دایی نسبت به توهین برخی از هواداران پرسپولیس به دستیاران وی گفت: هواداران پرسپولیس نبودند که به دستیاران دایی توهین کردند بلکه برخی از تماشاگر نما ها بودند که با شناسایی  نیروی انتظامی و معذرت خواهی آنها این مشکل برطرف شد.

وی در ادامه اظهار داشت: به هر حال علی دایی مربی بزرگ است و باید هواداران پرسپولیس به این مربی احترام بگذارند همچنین دایی  تا الان عملکرد خوبی در تیم پرسپولیس داشته و باعث ارتقای جایگاه تیممان در جدول رده بندی شده است.

رویانیان درباره قرعه ایران در جام جهانی گفت: به هر حال قرعه سختی نیست تیم ملی ایران شده است کاش باتیم های ضعیف در جام جهانی بازی می کردیم.

وی تصریح کرد: متاسفم برای برخی از رسانه ها که روی لیونل مسی و آرژانتین مانور و حساسیت الکی و بی خودی ایجاد کردند.



رویانیان بیان کرد: آرژانتین یکی از تیم های برتر دنیا است اما پرداختن زیاد به این تیم صحیح نیست.

مدیر عامل تیم فوتبال پرسپولیس درباره هجمه ایرانیها به مسی بیان کرد: مسی بازیکن خاصی است و یکی از برترین بازیکنان دنیا محسوب می‌شود و رفتار ایرانی ها درقبال مسی ناراحت کنند ه است.
مسی به تنهایی نمی تواند کاری ا نجام دهد و تیم ملی باید برنامه ریزی برای بازی با آرژانتین داشته باشد.

وی بیان کرد: هتک حرمت به مسی شایسته فرهنگ ایرانی‌ها نیست. اشکال از رسانه ها است  که بیش از حد به مسی پرداختند.
به هر حال رسانه ‌ها باید فضای موجود را عوض کنند تا تیم ملی با آرامش تدارک لازم را برای جام جهانی داشته باشد.

رویانیان عنوان کرد: بر این اساس رسانه‌ها و باشگاه ها باید تیم ملی را حمایت کنند تا در جام جهانی عملکرد موفقی داشته باشد.

مدیر عامل پرسپولیس بیان کرد: ما نباید توقع زیادی از تیم ملی داشته باشیم تا به مرحله بعد جام جهانی صعود کند.
به هر حال تیم ملی باید از نظر بدنسازی و تاکتیکی باید آماده شود  و بازیکنان در حد قابلیتشان تلاش کنند تا تیم ملی در جام جهانی عملکرد خوبی مقابل حریفان داشته باشد.

رویانیان درباره در اختیار گذاشتن بازیکن دراختیارتیم ملی گفت: من این کار را برعهده علی دایی گذاشتم و وی تصمیم گیرنده است.

وی در رابطه با وضعیت تیم پرسپولیس گفت: شرایط تیم بعد از بردن تیم ذوب آهن خوب است و بازیکنان با تعصب و همدلی قصد دارند تیم مس کرمان راهم شکست دهند وبه روند رو به رشدشان ادامه دهند.

مدیر عامل تیم فوتبال پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: همه باید به تیم ملی روحیه بدهند تا در جام جهانی موفق باشد.

انتهای پیام/



برچسب ها: امارات ، انتخاب ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.