رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس گفت : فدراسیون کاراته و وزارت ورزش و جوانان در اعزام ورزشکاران به مسابقات برون مرزی مطابق با تقسیم بندی های موجود در این مورد در جریان پرداخت هزینه ها ضوابط خاصی دارند.

علی رضا پرویزی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:تقدیرو تجلیل به عنوان سنتی بزرگ در اسلام به ویژه در حوزه ورزش در راستای معرفی جوانان شایسته شهرستان به ویژه منطقه بومهن که در گذشته این منطقه در ابعادمشکلات مختلف معروف بود اینگونه معرفی ها فرهنگسازی خوبی تلقی می شود .

وی با اشاره به اعزام محمد حمدی و صمدحیدر زاده قهرمان کاراته کشورمان در مسابقات هندوستان در قالب طرحی مشارکتی تصریح کرد :در کنار فعالیت های ورزشی در ابعاد فرهنگی و هنری هم شاهد فعالیت های خوبی از سوی مدیریت شهری هستیم اعزام محمد حمدی و صمدحیدر زاده به مسابقات هندوستان اولین اقدام مشارکتی در شهرستان تلقی می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس ادامه داد: فدراسیون کاراته و وزارت ورزش و جوانان در اعزام ورزشکاران به مسابقات برون مرزی مطابق با تقسیم بندی های موجود در این مورد در جریان پرداخت هزینه ها ضوابط خاصی دارند.

پرویزی در خاتمه اظهارداشت :با توجه به این موضوع شهرداری و شورای شهر بومهن حمایت های خوبی از اداره ورزش و جوانان و هیئت کاراته شهرستان در این رابطه به عمل آوردند./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.