مدیر اداره بازیافت شهرداری منطقه 18، از اجرای طرح آموزش چهره به چهره بازیافت در محلات این منطقه خبر داد.

جودکی به خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح آموزش چهره به چهره بازیافت در محلات منطقه 18 در دستور کار اداره بازیافت شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: در این طرح شهروندان تحت نظارت کارشناسان اداره بازیافت شهرداری منطقه 18 با نحوه‌ی تفکیک مواد بازیافتی و پسماندهای خشک و تر از مبدأ آشنا می‌شوند.

جودکی با اشاره به نحوه‌ی اجرای این طرح گفت: کارشناسان با حضور در محلات منطقه 18 اقدام به آموزش شهروندان پیرامون موضوع‌های مختلف شامل نحوه تفکیک مواد بازیافتی و پسماندهای خشک و تر از مبدأ خواهند کرد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی بازیافت در سراهای محلات منطقه 18، توزیع اقلام آموزشی، بروشور، سی‌دی، کتابچه و پکیج‌های آموزشی میان شهروندان از اقدامات اجرایی این طرح است.

جودکی، در پایان با اشاره به اقدامات دیگر اداره بازیافت شهرداری منطقه 18 افزود: برپایی نمایشگاه‌های بهترین‌ها از دور ریختنی‌ها در مدارس، سراهای محله، مهدکودک و خانه‌های اسباب‌بازی، برگزاری نمایش عروسکی بازیافت در مهدکودک‌ها، خانه‌های اسباب‌بازی، مراکز پیش‌دبستانی، مدارس ابتدایی، توزیع کیسه‌های بازیافت در سطح منطقه 18 از اقدامات دیگر ادراه بازیافت شهرداری این منطقه است.
انتهای پیام/
برچسب ها: بازیافت ، پسماند ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار