مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روزدوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: افزایش 18 درصدی حقوق کارمندان /عیدی امسال 503 هزارتومان/ در تدوین بودجه به توافقات ژنو دل نبستیم ، آرامش "فلزات طلایی" در بازار/ "دلار" 2946 تومان، بیش از 400 میلیون دلار سم و کود وارد کشور می شود/ فرموله شدن 80 درصد سموم در کشور و.... است

مهمترین عناوین خبری گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است: 

افزایش 18 درصدی حقوق کارمندان /عیدی امسال 503 هزارتومان/ در تدوین بودجه به توافقات ژنو دل نبستیم

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/9/18/1820579_660.jpg

 معاون برنامه ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري از بدهکار بودن دولت در پرداخت عيدانه سال قبل به صندوق توسعه ملي خبر داد و گفت: براي سال جاري پرداخت دو سبد کالايي جايگزين عيدانه شد.

رشد 2.3 درصد "درآمد مالياتي" در بودجه 93/ "نرخ دلار" در بودجه 2588 تا 2650 تومان تعیین شد معاون برنامه ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري گفت: درآمدهاي مالياتي در لايحه بودجه 93 از رشد 2.3 درصدي و درآمدهاي نفتي نیز از رشد 13.6 درصد برخوردار است.

آرامش "فلزات طلایی" در بازار/ "دلار" 2946 تومان

 امروز تغییرات نرخ انواع سکه محدود و در خلاف جهت یکدیگر واقع شد بطوریکه ارزش نیم و ربع سکه افزایش و قیمت سکه امامی و سکه 1 گرمی کاهش یافت.

بهره برداری از دو هزار واحد "مسکن مهر" پردیس تا پایان آذرماه

مدیرعامل "شهر جدید پردیس" گفت: دو هزار واحد مسکن مهر تا پایان آذرماه به متقاضیان تحویل داده می‌شود و ساخت تمامی واحدهای مسکن مهر تا پایان سال ۹۴ به اتمام می‌رسد.

"رنو" و "پژو" تعهدات قبلی خود را اجرا كنند/ تولید خودرو با كيفيت جهانی و قیمت رقابتی
 يكه‌زارع با تاكيد بر اين كه شركت هاي رنو و پژو بايد تعهدات قبلي را اجرا كنند، گفت: اين شركت‌ها بايد تعهدات مربوط به قراردادهاي قبلي را كه اجراي آن ها به دليل تحريم ها پيش از موعد متوقف شد، به اجرا در آورند و خطاها را جبران كنند.

حلقه هاي غير مجاز شهرداري، آب چاهها را مي بلعد/فرار 2.3 آب "سد لار"
 مديرعامل شركت آب منطقه اي استان تهران گفت: در بودجه ي سال 93 براي جلوگيري از فرار آب سد لار اعتباري اختصاص نيافته همچنين شهرداري از چاههاي غير مجاز آب برداشت مي كند.

بیش از 400 میلیون دلار سم و کود وارد کشور می شود/ فرموله شدن 80 درصد سموم در کشور

 اولین نمایشگاه تخصصی نهاده‌های کشاورزی تهران روز سه شنبه ۲۶ آذرماه ساعت ۱۴ در محل دایمی نمایشگاه‌های تخصصی (بوستان گفتگو) آغاز بکار می‌کند این نمایشگاه به همت بخش خصوصی متشکل از انجمن صنایع تولیدکنندگان سموم، انجمن وارد کنندگان سم و کود ایران و انجمن وارد کنندگان بذر اصلاح شده کشور برگزار مي‌شود.

آقامحمدی مدیرعامل "پارس خودرو" شد

طی حکمی از سوی سعید مدنی، مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا، ناصر آقامحمدی به سمت مدیر عاملی شرکت پارس خودرو منصوب شد.

سهم 76 درصدی مواد اولیه و ماشین‌آلات در واردات صنایع نساجی
 آمار صادرات و واردات صنایع نساجی و پوشاک بالغ بر 448 میلیون دلار بوده که در این بین کفپوش‌های ماشینی صدرنشین صادرات صنایع نساجی و پوشاک طی 8 ماه اول سال 1392 می باشد.

افزایش اندک بهای جهانی "نفت" و "طلا" در بازارهای جهانی

 بهاي نفت و فلزات گرانبها امروز، "دوشنبه 18 آذر 92" در بازارهاي جهاني با نوساناتي همراه بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار