هروی: قهرمانی در آسیا متعلق به کل جامعه کاراته است

مربی تیم ملی کاراته بزرگسالان ایران با اشاره به اینکه قهرمانی در آسیا متعلق به تمامی جامعه کاراته کشور است، گفت: با 9 ماه تلاش و تمرینات مستمر به خوبی نشان دادیم که آسیا برای کاراته ایران کوچک است.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از سایت فدراسیون کاراته، "شهرام هروی" اظهار داشت: از قبل هم گفته بودم می توانیم توان خود را به خوبی نشان داد و اثبات کنیم که کاراته ایران فراتر از آسیا است.
 
وی افزود: خوشبختانه پازل موفقیت های تیم ملی کاراته در سال جاری با درخشش در قهرمانی آسیا تکمیل شد چراکه پیش از این در لیگ جهانی ترکیه، بازهای کشورهای اسلامی و جایزه بزرگ قطر نیز نتایج خوبی را برای کاراته ایران به ارمغان آورده بودیم.
 
مربی تیم ملی کاراته ایران عنوان کرد: مهمترین مساله برای ما این بود که توانستیم برای چهارمین مرتبه در طول تاریخ مدال طلای کومیته تیمی را کسب کنیم و تمامی حریفان را 3 بر صفر شکست بدهیم.
 
وی تصريح کرد: مسعود رهنما به عنوان سرمربی در مدت با تلاش شبانه روزی به خوبی توانست تیم را مهیا کند و مهدی جعفری هم از لحاظ روحی و روانی به تیم ملی کمک زیادی داشت و افسوس من از این است که چرا وی سالها از کاراته به دور بوده است.
 
این مربی با تمجید از تلاش های حسین روحانی تاکید کرد: وی همانقدر که بازیکن بزرگی در سطح دنیا بود، نشان داد که چنانچه همین روند را طی کند در مربیگری نیز به موفقیت های متعددی دست خواهد یافت.
 
هروی که تجربه سالها حضور در کادر فنی تیم ملی را دارد و در 3 قهرمانی کومیته تیمی ایران در آسیا به عنوان مربی حضور داشته است، گفت: هرگاه به نتایج مثبت تیم ملی نگاه می کنیم نامی از سیدمحمد حسینی به عنوان مربی بدنساز وجود دارد و در امارات به خوبی مشخص بود که نفرات ایران از نظر بدنی بسیار آماده تر از حریفان بودند و نمونه بارز آن مبارزه سجاد گنج زاده در دیدار نهایی بود.
 
وی افزود: باید از سوولان فدراسیون قدردانی کنیم که با وجود مشکلات مالی فراوان، اردوهای تیم ملی را به صورت مستمر ادامه دادند.
 
مربی تیم ایران يادآور شد: ثمره این اردوها نفراتی چون مجید حسن نیا و هامون درفشی پور هستند و افرادی چون بهمن عسگری و سجاد گنج زاده نیز به تکامل رسیدند. بازیکنان جوان و باتجربه ما در امارات مهر تاییدی به توانایی های خود زدند.
 
هروی با اشاره به مسابقات سال آینده تیم ملی کاراته خاطرنشان کرد: روز خوبی که در امارات رقم خورد ثمره 9 ماه تلاش بود و زیربنای مناسبی است برای بازیهای آسیایی اینچئون و جهانی آلمان در سال 2014 تا در این رقابت ها نیز موفق باشیم.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار