معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 4 از آماده سازی معابر منطقه 4 در فصل بارندگی خبر داد.

محبوبی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به این مطلب که بیش از 12000 متر مربع کا‌نیو، نهر، تک جدول، پیاده رو سازی و معابر منطقه 4 برای فصول بارندگی آماده شده است افزود: به منظور جلوگیری از آبگر‌فتگی معابر و تسهیل در رفت و آمد ساکنان منطقه در روزهای بارانی، اجرای 2550 متر مربع کا‌نیو و طرح های عمرانی دیگر، معابر محلی و بزر‌گراهی سطح منطقه مناسب سازی شد.

محبوبی تصریح کرد: در ادامه فعالیت های عمرانی صورت گرفته در منطقه 3500 متر مربع تبدیل نهر به کانیو‌ و اجرای تک جدول به طول 1450 متر مربع در سطح محلات منطقه اجرا می شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری در ادامه بهسازی کامل پیاده رو‌های بوستان ملت به طول 200 متر مربع و حفر 2 عدد چاه جذبی اشاره کرد و اضافه کرد: از آغاز فصل پاییز 6100 متر مربع پیاده رو سازی در خیابانهای افشاری بوستان وا‌لائیان، سر‌اج، شهید عراقی، ورودی باغ پرندگان توحید و بلو‌ار با‌بائیان اجرا و 2620 متر مربع کف پوش در سطح منطقه نصب و مرمت شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در راستای اقدامات صورت گرفته در 4 سال اخیر در منطقه 4، در روزهای بارش برف و باران آبگر‌فتگی کاهش یافته است و امسال نیز پیش بینی می شود که همانند سال گذشته مشکلی در خصوص آبگر‌فتگی در سطح منطقه نداشته باشیم.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: کانیو ، نهر ، جدول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار