با ساخت طرح پتروشیمی هنگام در منطقه عسلویه روزانه دو هزار و 200 تن آمونیاک و سه هزار و 250 تن اوره در این طرح تولید خواهد شد و ظرفیت تولید محصولات پتروشیمی کشور افزوده خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ غلامرضا عادل زاده مدیر عامل شرکت ساختمان و نصب پتروشیمی گفت: این طرح در زمینی به مساحت 25 هکتار در منطقه عسلویه و در نزدیکی روستای شیرینو احداث می شود.
وی افزود:این طرح به صورت تمام کار از سوی شرکت ساختمان و نصب پتروشیمی ساخته خواهد شد و طی 36 ماه اجرا می شود.
عادل زاده با اشاره به اینکه عملیات این طرح از یک ماه قبل آغاز شده است ادامه داد : با توان تخصصی مهندسان ایرانی و تجربه متخصصان صنعت پتروشیمی در استان فارس و شیراز این طرح اجرا خواهد شد.
وی طرح توسعه اوره پتروشیمی شهدای مرودشت را از دیگر طرح های در دست اجرای این شرکت دانست و با یادآوری اینکه این طرح 67 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: مقداری تحریم ها در روند اجرایی این طرح تاثیر داشت که در حال رفع است.
وی افزود: با اجرای این طرح ظرفیتی به میزان سه هزار و 250 تن اوره در روز، به ظرفیت فعلی پتروشیمی مرودشت افزوده می شود.
عادل زاده ادامه داد: با توجه به کسب سه رتبه نخست و یک رتبه سوم، شرکت ساختمان و نصب پتروشیمی شیراز، دیگر در زمینه اجرای انواع طرح های نیروگاهی، سد سازی، راه سازی، عمرانی، نیز هیچ محدودیتی نخواهد داشت.
مدیر عامل شرکت ساختمان و نصب پتروشیمی گفت: در زمینه اجرای طرحهای پالایشگاهی و پتروشیمی نیز این شرکت به لحاظ حجم ریالی و کمی تعداد طرح، هیچ محدودیتی ندارد.
عادل زاده با بیان اینکه هم اکنون ظرفیت اجرایی شرکت ساختمان و نصب پتروشیمی شیراز، 25 میلیون نفر ساعت در سال است که می توان تا 30 میلیون نفر ساعت نیز قابل افزایش خواهد بود، افزود: براساس برنامه چشم انداز پنج ساله، تلاش خواهیم کرد این ظرفیت را تا 50 میلیون نفر ساعت افزایش دهیم./س

انتهای پیام/

برچسب ها: افزایش ، پتروشیمی ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.